КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Спецкурси та факультативи

СТУДЕНТСЬКЕ НАУКОВЕ ТОВАРИСТВО «АКАДЕМІЯ»


Студентське наукове товариство «Академія» – добровільне об’єднання студентів, що сприяє виникненню інтересу до наукової роботи в молодіжному середовищі Луцького педагогічного коледжу.

Основна мета діяльності СНТА – всебічне сприяння науковій, винахідницькій та іншій творчій діяльності студентів коледжу, розвиток в них наукового мислення і навичок дослідницької роботи, популяризація різних галузей науки, розвиток інноваційної діяльності, організаційна допомога керівництву коледжу в оптимізації наукової та навчальної роботи.

Завдання членів СНТА:

√ розвиток творчого мислення та виховання особистості студента;
√ закріплення у студентів теоретичних та практичних знань у різних галузях науки;
√ набуття студентами досвіду організації та участі у науково-дослідній роботі;
√ пошук і підтримка талановитих дослідників серед студентів, надання їм усебічної підтримки;
√ вдосконалення навчального процесу шляхом активної співпраці з кафедрами та цикловими комісіями коледжу.

СНТА – це команда молодих цілеспрямованих людей, яка створює творче наукове середовище через реалізацію проектів, орієнтованих на підтримку ідей студентства та обмін знаннями.

1)2)3)4)

СПЕЦКУРС «ОСНОВИ ҐЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ»


Спецкурс «Основи ґендерної рівності» викладається для студентів/-ок 3-го курсу відділення «Початкове навчання» за освітнім ступенем бакалавр. Читає курс – викладачка кафедри суспільних дисциплін, керівниця Центру ґендерної освіти Луцького педагогічного коледжу Галина Іванівна Єрко.

Значення курсу «Основи ґендерної рівності» полягає у тому, що протягом останніх двох десятиліть поняття ґендер не лише увійшло до сфери суспільствознавчого знання, а й стало звичною темою наукових програм та навчальних курсів.

Курс передбачає узагальнений та систематизований виклад провідних теоретичних розробок у галузі ґендеру, сформованих у дисциплінарних межах ряду соціально-гуманітарних наукових та навчальних дисциплін. Дисципліна «Основи ґендерної рівності» спрямована як на поглиблення знань, набутих студентами/-ками в результаті слухання базових дисциплін, так і на вивчення нових парадигм у соціальному знанні. Курс є принципово інноваційним: залучає до обігу тему ґендерних відносин у суспільстві, і вводить студентів/-ок у сферу ґендерного аналізу та критичного мислення.

Курс «Основи ґендерної рівності» має на меті:

  • дати основні уявлення про предмет та специфіку ґендерних досліджень і пріоритетні напрямки розвитку теорії ґендеру;
  • сформувати знання про основні етапи розвитку і становлення теорій ґендеру та сучасний стан ґендерного дискурсу;
  • сформувати уявлення про спосіб функціонування ґендеру у суспільстві в цілому та на рівні повсякденних практик: ґендерні ролі, ґендерні стереотипи, ґендерну соціалізацію, ґендерну ідентичність;
  • сформувати уявлення про ґендерну систему суспільства (ґендерні відносини в політичній, педагогічній, соціальній, культурній сферах);
  • сформувати знання про можливості і засоби досягнення ґендерної рівноваги у суспільстві.

Завдання вивчення курсу полягає у засвоєнні основних понять ґендерної теорії, формуванні навичок ґендерного аналізу, вмінні застосовувати його до різних сфер суспільного життя.

КУРС «ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ»


Курс «Основи християнської етики» спрямований на впровадження в систему освіти традиційних для України християнських цінностей: істини, благочестя, добра, любові, краси, гідності, обов’язку, совісті, честі. Цей курс не пов’язаний із релігійними обрядами, матеріалом вивчення в курсі слугують кращі надбання християнської культури й філософії України та світу.

Курс «Основи християнської етики» є дисципліною освітньо-виховного, світоглядного та релігійно-культурного спрямування, що базується на моральних засадах світових релігій і вибудовується як фундамент життєвих цінностей сучасної людини і спрямовується на формування толерантності, здатності до співжиття та взаємодії молодого покоління в полікультурному і поліконфесійному середовищі, поваги до свободи совісті, особистих релігійних переконань особи.

Головними завданнями курсу «Основи християнської етики» є:

  • ознайомлення учнів із загальнолюдськими цінностями та формування особистості учня на основі науково-філософської та духовної, моральної і культурної традицій;
  • виховання свідомої, вільної та відповідальної особистості, здатної жити і творити в сучасному демократичному суспільстві;
  • творення належних умов для глибшого самопізнання, розкриття та реалізації своїх творчих здібностей і таланту в позитивному річищі.

Курс «Історія християнства» покликаний звернути більшу увагу студентів на загальний, світовий контекст розвитку християнства, показати закономірності й специфіку релігійного життя, богословські, культурні, політичні й соціально –економ ічні підстави західного християнства на основі всестороннього ознайомлення з історичними джерелами і айновішими здобутками світової історичної науки. Курс повинен допомогти розкрити закономірності розвитку різних Церков та їх місце в цивілізаційній політиці сучасного мультиконфесійного світу.

Завдання курсу «Історія християнства»:

1) формування у майбутніх богословів знань про головні етапи і події в історії християнства, вплив християнства на творення цивілізаційної моделі та місце й роль Церкви в окремих локальних суспільствах;
2) вироблення вмінь аналізувати історичні процеси, події і факти;
3) навчити інтерпретувати історичний матеріал, розглядати його у всесвітньо -історичному та богословському контекстах;
4) виробити навики користуватись категорійно – понятійним апаратом історичної науки, першоджерелами та довідковими матеріалами з історії християнства;
5) сформувати критичне вміння оцінювати місце та роль як окремих особистостей, так і релігійних рухів.

СПЕЦКУРС «ВИДАТНІ ПОСТАТІ УКРАЇНИ»


Мета спецкурсу «Видатні постаті України» – допомогти студентам краще зрозуміти й усвідомити проблеми української історії впродовж тисячоліття, зокрема показати й висвітлити історію України крізь призму життєдіяльності відомих історичних осіб, їхній вплив на процеси, що відбувалися в державі.

М. Грушевський писав «уся надія в нас, вся сила в народі» і мав на увазі українську еліту, яка кермує народом у його визвольних змаганнях за кращу долю. Рушійною силою історичного процесу є народ, але на чолі стоять провідники – князі, церковні ієрархи, козацька старшина, вчені, письменники, представники інтелігенції. Вивчення життя й діяльності окремих історичних постатей сприяє формуванню в молоді позитивних ціннісних орієнтацій. Кожне покоління, кожна нація пишається своїми видатними людьми.

Історія України знає чимало таких прикладів. Це когорта політичних і військових діячів, починаючи від  Володимира Хрестителя, Ярослава Мудрого, до славних гетьманів і кошових Війська Запорозького – П. Конашевича-Сагайдачного, Б. Хмельницького, І. Сірка, І. Мазепи та борців за національну ідею – М. Драгоманова, І. Франка та інших.

Ознайомившись з думками й помислами тих осіб, які визначали українську політику в різні епохи, можна краще збагнути перебіг історичних подій, причини наших перемог і поразок.

ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНИЙ ГУРТОК «ПАТРІОТ»


Робота військово-патріотичного гуртка «Патріот» здійснюється на підставі Указу Президента України № 580/2015 від 13 жовтня 2015 року «Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016- 2020 рр.».

Мета гуртка:

розвиток у молоді патріотичної свідомості, готовності до самореалізації в основних сферах життя суспільства, в тому числі його захисту;
залучення її до участі у військово-патріотичній роботі коледжу;
сприяння виробленню в гуртківців патріотичних почуттів, любові до Батьківщини, пошани до її славного минулого;
формування у студентів позитивного ставлення до військового обов’язку та розвитку бажання служити в лавах Збройних сил України.

Завдання гуртка:

1.Виховні:

розвиток громадянської позиції та патріотизму як найважливіших духовно- моральних і соціальних цінностей;
сприяння формуванню й розвитку внутрішньої готовності до виконання громадянського обов’язку;
сприяння формуванню та розвитку відповідальності й дисциплінованості;
здійснення роботи щодо формування позитивного світогляду й відповідних позицій із основних, соціальних, історичних, моральних, політичних і військових проблем;
сприяння формуванню й розвитку таких якостей, як повага до закону, стійкість, взаємовиручка, мужність, хоробрість, вміння долати труднощі.

2.Навчальні:

формування знань, вмінь та навичок із дисципліни, що вивчається, як основи їх професійної підготовки;
розвиток культури і освіти;
ознайомлення з правилами та обов’язками громадянина України, що є основою для формування й розвитку його правової свідомості;
формування вмінь, знань і навичок для виживання в екстремальних умовах.

3.Розвиваючі:

сприяння збереженню і зміцненню здоров’я дітей;
фізичний розвиток через систему і зміст роботи об’єднання;
формування психологічної врівноваженості.

Очікувані результати

сформоване почуття національної гордості, патріотизму, поваги до історичного минулого народу;
високий рівень відповідальності, організованості, самодисципліни;
фізичне та моральне здоров’я студентів;
інтерес до військових професій, високий рівень внутрішньої мотивації до військової служби.

Контакти

Адреса: пр. Волі, 36, м. Луцьк
Волинська область, 43010

Ректор: (0332) 77-06-59
E-mail: lpk@ua.fm
lpc@lpc.ukr.education

Категорії

  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Графік роботи

Понеділок – п’ятниця: 8.00 – 17.00.

КЗВО «Луцький педагогічний коледж»
Волинської обласної ради
Всі права захищені © 2017.

Facebook
YouTube
Instagram
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти
КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради