13 червня відбулась мотиваційна зустріч із циклу модерованих діалогів зі стейкхолдерами здобувачів першого курсу за спеціальністю 013 Початкова освіта. Запрошеним спікером заходу став педагог з понад десятирічним стажем вчительської праці – Антон Іванович Іванюк, заступник директора з виховної роботи, вчитель англійської мови Луцького ліцею № 5. До заходу долучилися викладачі, які є авторами-розробниками блоків вибіркових освітніх компонентів, а саме: «Англійська мова у початковій школі», «Інформатика у початковій школі», «Українознавство», «Освітній менеджмент», «Молодіжна робота».
Зустріч відбувалася у форматі модерованого діалогу – інтерактивно, пізнавально, фахово і доволі невимушено. Модерувала захід Ольга Фаст, кандидат педагогічних наук, доцент, гарант освітньо-професійної програми «Початкова освіта» освітнього ступеня Бакалавр.
Антон Іванюк у короткому мотиваційному слові наголосив, що «… коли методику викладання предмета можна вивчити за декілька років, то мову потрібно вчити усе життя. Навіть для того, щоб навчати дітей англійської мови у першому класі, теж потрібно докласти зусиль і витратити силу-силенну часу, щоб підготувати хороший урок. Сучасні підручники, особливо автентичні, містять складний лексичний матеріал, слова, які, можливо, ще не існували, поки вчитель був студентом. Адже в англійській мові близько мільйона слів і кожні 90 хвилин з’являється нове слово». Студенти та викладачі долучилися до жвавого обговорення питань, пов’язаних із якістю педагогічної освіти, та зійшлися на думці, що найголовніша риса, яка повинна бути у вчителя, як і сто років тому, — це любов до дітей. Діти навчаються в того, кого люблять. Друга, і не менш важлива вимога — ґрунтовна базова освіта.
Ґрунтуючись на цінностях академічної свободи, відкритості, рівності та доступності, викладачі коледжу презентували розроблені блоки навчальних дисциплін вільного вибору здобувачів освіти, кожен з яких представлено найрізноманітнішими спецкурсами, практикумами, студіями та багатьма іншими інноваційними формами роботи.
Здобувачі освіти мали можливість отримати вичерну інформацію щодо особливостей кожної
дисципліни, поставити питання викладачам щодо їх змістового наповнення та критеріїв оцінювання знань.
Гарант освітньої програми наголосила, що відповідно до організації освітньої діяльності та Положення про реалізацію права на вільний вибір освітніх компонентів здобувачами освіти, студенти коледжу з метою формування індивідуальної траєкторії здобуття освіти здійснюють вибір освітніх компонентів (дисциплін) та їх блоків, зважаючи на власні інтереси, уподобання, життєвий досвід та професійну спрямованість.