Зміни в сучасній системі освіти значною мірою зумовлені тим, що сучасний студент є абсолютно новим за характером соціуму типом людини – людиною інформаційною. У цьому контексті основним напрямком удосконалення рівня професійної компетентності викладача є професійне самовдосконалення шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності.
Протягом січня в Луцькому педагогічному коледжі відбулася низка цікавих тренінгів («Професійна мобільність педагога», «Успішний педагог-вихователь: який він?», «Майстерня казкотворчості») та майстер-класів («Педагог та обдарована дитина», «Розвиваємо креативність»). Їх зорганізувала та провела тренер Академії інноваційного розвитку освіти, старший викладач кафедри дошкільної освіти Луцького педагогічного коледжу, кандидат педагогічних наук Марія Замелюк.
Таке інноваційне навчання передбачає неформальне, невимушене спілкування, яке відкриває перед групою безліч варіантів розвитку та розв’язання окресленої проблеми.
Зокрема, такі форми взаємодії допомогли кожному педагогу прогнозувати та моделювати особистий розвиток, забезпечуючи безперервне професійне зростання. У процесі цікавого навчання відбувалося ефективне передавання знань і вмінь, обмін досвідом, центральною ланкою якого слугувала демонстрація оригінальних методів опанування певного змісту за активної ролі всіх учасників заняття; форми занять із педагогами передбачали презентацію нових оригінальних методик з активною авторською творчістю.