29 жовтня 2018 року в педагогічному коледжі відбулися Треті Педагогічні читання «Серце, віддане дітям», присвячені творчості та 100-річчю від дня народження Василя Сухомлинського. Організований цей освітньо-просвітницький захід Радою молодих науковців, кафедрами дошкільної освіти, педагогіки, психології та окремих методик, бібліотекою коледжу, педагогічним гуртком «Дидаскал».
Більше ста студентів, молодих студентів-дослідників, кандидатів та докторів наукознайомилися із виставкою наукових праць, творів для дітей В. О. Сухомлинського,підготовленоюбібліографом коледжу Лесею Сидорук.
Гостини до ідей В. Сухомлинськогорозпочалися із перегляду відеофільму «Василь Сухомлинський – павлиський романтик». Цікавими, пізнавально-емоційними, глибокими за суттю, були виступи Світлани Савчук, викладача педагогіки коледжу («Що таке любов?»на прикладі «Листа до дочки» В. О. Сухомлинського), Юлії Мілінчук, студентки 31 групи спеціальності Дошкільна освіта («Батьківська педагогіка» В.Сухомлинського : від материнського порога до Людини), Оксани Бігунської,дидаскалки 4-Д курсу спеціальності Початкова освіта («Василь Сухомлинський і народна педагогіка»), Сергія Марчука, кандидата педагогічних наук, завідувача кафедри педагогіки, психології та окремих методик, керівника Педагогічного гуртка «Дидаскал» («Василь Сухомлинський про здоров’я»).
У другій частині педагогічних читань «Використання ідей В.О.Сухомлинського в сучасній освітній практиці» результатами власних пошуків поділилися Тетяна Пеклич, студентка 31 групи спеціальності Дошкільна освіта («Казки В.Сухомлинського в морально-духовному вихованні дітей»), Оксана Тимиргалієва, студентка 41 групи спеціальності Дошкільна освіта («Використання гуманістичних ідей В.Сухомлинського у вихованні особистості дитини»), Тарас Луцюк, дидаскал 4-Д курсу спеціальності Початкова освіта («Обережно : Дитина!»),Каріна Левчук, дидаскалка 3-Д курсу спеціальності Початкова освіта («Учителю, порадься з Сухомлинським!»).
Завершальна частина заходу «Науковий діалог з дослідниками творчої спадщини В.О.Сухомлинського» була представлена авторською позицією вчених та вчителів-практиків: Алли Мельник, вчителя-методиста Луцької гімназії № 14 імені В.Сухомлинського («Формування духовного світу молодшого школяра в контексті ідей В.О.Сухомлинського»), Миколи Мартинюка, письменника, доцента, кандидата філологічних наук, завідувача кафедри словесних дисциплін («Творення феномена В.Сухомлинського – дитячого письменника»), Наталії Іванової, доцента, доктора філософських наук(«Творчість В.Сухомлинського як філософсько-освітня матриця сучасної педагогіки»), Алли Бубін, кандидата педагогічних наук, завідувача кафедри дошкільної освіти(«Світ дитинства в контексті педагогічної спадщини В.Сухомлинського»), Анатолія Луцюка,доцента, кандидата педагогічних наук, завідувача кафедри педагогіки і психології ВІППО («Педагогічна спадщина В.Сухомлинського в освітньому світовому просторі»).
Усі виступаючі отримали сертифікати учасника педагогічних читань, студенти і викладачі збагатилися духовно, напилися з творчого джерела педагогічної спадщини В.Сухомлинського. Будемо чекати нових педагогічних читань! Кожна дитина повинна бути щасливою!(Василь Сухомлинський)