КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Кафедра теорії та методики дошкільної освіти


ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ КАФЕДРИ


Предметну комісію дошкільної педагогіки і психології створено у 1977 році (голова комісії: В. С. Федорчук). У 1980 році предметну комісію доукомплектовано профільними методиками (голови комісії: В. С. Федорчук (1980–1994), Г. В. Романенко (1995–1998), С. І. Малиновська (1999–2003).
2003 р. відбулося об’єднання предметних комісій шкільної педагогіки і психології та дошкільної педагогіки, психології та методик у циклову комісію викладачів шкільної та дошкільної педагогіки, психології та окремих методик (голови комісії: А. В. Тарасюк (2003–2009), доктор пед. наук, професор А. С. Нісімчук (2009–2013).
2013 р. створено кафедру психолого-педагогічних дисциплін (завідувачі кафедри: к. пед. н. О. А. Гузенко (2013–2015), к. пед. н. Н. В. Борбич (2015–2017), к. пед. н. С. С. Марчук (2017–2018)).
Наказом директора Луцького педагогічного коледжу № 57 від 20.08.2018  створено кафедру дошкільної освіти (завідувач – Бубін А. О.).

З 1 січня 2021 року кафедру дошкільної освіти реорганізовано у кафедру теорії та методики дошкільної освіти (наказ №113 від 29.12.2020 року.

DSC_0031FF70A914-6DD7-4532-AEBC-2DEE99EAF9E02D5E80B6-66C1-4779-8BEA-12DFA70DACDC

КОНЦЕПЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ


Пріоритетні напрями роботи кафедри

Навчально-методична робота:
– реалізація змісту освітньо-професійної програми підготовки здобувачів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 012 Дошкільна освіта;
– застосування інноваційних освітніх технологій, підвищення якості освіти;
– створення банку навчально-методичної літератури для підвищення ефективності викладання дисциплін професійного спрямування;
– співробітництво з закладами дошкільної освіти регіону з метою взаємодії з роботодавцями та сприяння працевлаштування випускників;
– диференціація та індивідуалізація змісту професійної підготовки студентів з урахуванням запитів суспільства та потреб ринку, індивідуальної освітньої траєкторії студентів
Наукова робота:
– забезпечення органічного поєднання в освітньому процесі науково-методичної та інноваційної діяльності;
– сприяння професійній мобільності викладачів, стажуванню у вітчизняних та зарубіжних закладах вищої освіти;
– підвищення рівня публікаційної активності викладачів у наукових фахових виданнях;
– розширення міжнародних науково-практичних зв’язків кафедри через співпрацю та членство у Волинській обласній громадській організації ОМЕP (World Organization for Early Childhood Education).

Здійснення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти

Формування загальних компетентностей:

  • здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя;
  • здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
  • здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
  • здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;
  • здатність до міжособистісної взаємодії;
  • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
  • здійснення безпечної діяльності.

Формування спеціальних (фахових) компетентностей:

  • здатність до розвитку в дітей раннього і дошкільного віку базових якостей особистості (довільність, самостійність, креативність, ініціативність, свобода поведінки, самосвідомість, самооцінка, самоповага);
  • здатність до розвитку в дітей раннього і дошкільного віку мовлення як засобу спілкування і взаємодії з однолітками і дорослими;
  • здатність до виховання в дітей раннього і дошкільного віку навичок свідомого дотримання суспільно визнаних морально-етичних норм і правил поведінки;
  • здатність до національно-патріотичного виховання дітей раннього і дошкільного віку (любов до Батьківщини, рідної мови, рідного міста; інтерес і повага до державних символів України, національних традицій, звичаїв, свят, обрядів);
  • здатність до формування в дітей раннього і дошкільного віку навичок екологічно безпечної поведінки і діяльності в побуті, природі й довкіллі;
  • здатність до формування у дітей раннього і дошкільного віку елементарних уявлень про різні види мистецтва і засоби художньої виразності та досвіду самостійної творчої діяльності;
  • здатність до фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку, корекції і зміцнення їхнього здоров’я засобами фізичних вправ і рухової активності;
  • здатність до організації і керівництва ігровою (провідною), художньо-мовленнєвою і художньо-продуктивною діяльністю дітей раннього і дошкільного віку;
  • здатність до індивідуального і диференційованого розвитку дітей раннього і дошкільного віку з особливими освітніми потребами відповідно до їхніх можливостей;
  • здатність до комунікативної взаємодії з дітьми, батьками, колегами;
  • здатність до самоосвіти, саморозвитку, до безперервності в освіті для постійного поглиблення загальноосвітньої та фахової підготовки, перетворення набуття освіти в процес, який триває впродовж усього життя людини.

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СКЛАД КАФЕДРИ

Кафедра теорії та методики дошкільної освіти об’єднує 12 викладачів.

 

Бубін Алла Олександрівна – кандидат педагогічних наук, старший викладач, завідувач кафедри теорії та методики дошкільної освіти

Навчальні дисципліни: вступ до спеціальності; історія дошкільної педагогіки; педагогіка дошкільна

 Науковий напрям: «Становлення та розвиток суспільного дошкільного виховання на Волині (друга половина ХІХ – перша половина ХХ століття)»

Педагогічний стаж: 19 років

 

Іванова Наталія Володимирівна – доктор філософських наук,  доцент, професор кафедри дошкільної освіти,  декан факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва

Навчальні дисципліни: основи дефектології та логопедії, інноваційні технології, педагогіка Ф.Фребеля

Науковий напрям: «Формування продуктивного мислення студентів у процесі викладання фахових дисциплін»

Педагогічний стаж: 32 рік

 

Циплюк Аліна Миколаївна – кандидат педагогічних наук, старший викладач

Навчальні дисципліни: теорія та методика фізичного виховання та валеологічної освіти дітей; теорія та методика формування елементарних математичних уявлень, комп’ютерні технології в роботі з дітьми дошкільного віку, здоров’язбережувальні технології в дошкільній освіті

Науковий напрям: «Підготовка майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального  середовища в закладі дошкільної освіти»

Педагогічний стаж: 7 років

 

Замелюк Марія Іванівна – кандидат педагогічних наук, старший викладач

Навчальні дисципліни:екологічне виховання дітей дошкільного віку, технології STREAM-освіти в дошкіллі; етнопедагогіка дитинства, сімейна педагогіка; інноваційні педагогічні теорії та програми у ЗДО, ознайомлення дітей з суспільним довкіллям

Науковий напрям: «Формування готовності майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника засобами авторської казки»

Педагогічний стаж: 30 років

 

Стасюк Дар’я Олександрівна – аспірант, викладач

Навчальні дисципліни: інклюзивна освіта; логопедія; масаж з лікувальною гімнастикою та логоритміка; спецметодики розвитку мовлення дітей дошкільного віку

Науковий напрям: «Формування професійної готовності майбутнього вихователя до тьюторської діяльності в інклюзивному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти»

Педагогічний стаж: 7 років

 

Оксенчук Тетяна Володимирівна – викладач, заступник директора з виховної роботи

Науковий напрям: «Формування педагогічного етикету майбутніх фахівців у галузі освіти»

Педагогічний стаж: 48 років

 

 

Боремчук Лілія Іванівна – викладач, методист коледжу

Навчальні дисципліни:  теорія та методика співпраці закладів дошкільної освіти з родинами, педагогіка дошкільна

Науковий напрям: «Організація самостійної роботи майбутніх вихователів у процесі викладання дисциплін професійного спрямування»

Педагогічний стаж: 34 роки

 

Боярчук Світлана Іванівна – викладач

Навчальні дисципліни: основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва зображувальною діяльністю дітей; дошкільна лінгводидактика

Науковий напрям: «Організація самостійної роботи як складова формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти»

Педагогічний стаж: 36 роки

 

Міліщук Світлана Олексіївна – викладач

Навчальні дисципліни: психологія дитяча; логопсихологія, арт-терапія у роботі з дітьми з вадами мови; педагогічна психологія

Науковий напрям: «Арт-терапія як засіб формування емоційного інтелекту студентів»

Педагогічний стаж: 28 років

 

Козак (Гайдук) Галина Анатоліївна − кандидат психологічних наук, викладач першої категорії (за сумісництвом)

Навчальні дисципліни: психологія (загальна, педагогічна), методики психолого-педагогічної  діагностики сім’ї,  соціальна психологія та психологія сім’ї

Науковий напрям:  «Психологія особистості, педагогічна толерантність, мотивація особистості педагога, смислова регуляція особистості».

Педагогічний стаж: 8 років

 

Дурманенко Євгенія Аристархівна – кандидат педагогічних наук, доцент

Навчальні дисципліни: історія гувернерства, соціальна педагогіка; основигувернерства

Науковий напрям: «Формування конфліктологічної культури майбутніх педагогів», основи гувернерства

Педагогічний стаж: 29 років

 

Сакір Наталія Олександрівна – спеціаліст вищої категорії (за сумісництвом)

Навчальні дисципліни: логопедія, спеціальні методики навчання і виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку, спеціальні методика розвитку мовлення, інклюзивна освіта, практикум з логопедії, масаж з лікувальною гімнастикою

Науковий напрям: «Розвиток дрібної моторики у дітей з порушеннями мовлення»

Педагогічний стаж: 28 років


НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА КАФЕДРИ


Кафедра працює над науково-методичною проблемою «Формування професійних компетентностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти в контексті сучасних освітніх реформ».

Викладачі кафедри здійснюють підготовку фахівців освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 012 Дошкільна освіта денної та заочної форм навчання.

Кафедрою забезпечується викладання близько 20 обов’язкових та вибіркових навчальних дисциплін циклу професійної та практичної підготовки, керівництво курсовими роботами, педагогічною практикою (програмою практичної підготовки передбачено такі види педагогічної практики: навчальна (з основ природознавства, підготовка до роботи в літній період), виробнича (педагогічна практика в закладах дошкільної освіти, літня та переддипломна педагогічна).

Викладачі кафедри проводять науково-дослідницьку діяльність. На основі отриманих результатів індивідуальних наукових досліджень успішно захистили дисертації: на здобуття наукового ступеня доктора наук – Н. В. Іванова  (2017), кандидата педагогічних наук – А. О. Бубін (2015), М. І. Замелюк  (2017), А. М. Циплюк (2017), кандидата психологічних наук – Г. А. Козак (2019). Педагоги розробляють та вдосконалюють комплекси навчально-методичного забезпечення обов’язкових та вибіркових дисциплін, видають навчальні посібники, друкують науково-методичні публікації з проблем дошкільної освіти, пишуть відгуки на автореферати, рецензії на наукові та методичні праці, беруть участь в організації та проведенні  всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференцій, форумів, семінарів, тренінгів, майстер-класів. 

У рамках наукової взаємодії кафедра теорії та методики дошкільної освіти співпрацює з:

– кафедрою загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки;

– кафедрою педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) імені проф. Т. Поніманської Рівненського державного гуманітарного університету;

– кафедрою початкової та дошкільної освіти ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»;

– кафедрою теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

Діяльність викладачів кафедри презентовано
в таких наукових виданнях і навчально-методичних посібниках:

Іванова Н. В. Феноменологія мислення: гнозис, креатив, особистість. Луцьк, 2015. 364 с.

Іванова Н. В. Духовно-онтологічні стратегії мислення: соціально-філософський аналіз. Луцьк, 2016.

Замелюк  М. І. Формування інтелектуально-творчої особистості майбутнього вихователя: теорія і технологія. Луцьк, 2014. 164 с.

Методичні рекомендації для проведення навчальної та педагогічної практики (напрям підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта») / уклад. С. І. Боярчук, А. О. Бубін, С. О. Міліщук, Т. О. Чигринюк. Луцьк, 2015. 134 с.

Комплекс методичного забезпечення самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Дошкільна педагогіка» напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» / уклад. Боремчук Л.І., Бубін А. О. Луцьк, 2015. 201 с.

Організація самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва зображувальною діяльністю дітей» напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» / уклад. Боярчук С. І.  Луцьк, 2015. 182 с.

Циплюк А. М. Здоров’язбережувальне середовище як чинник формування здорового способу життя дітей дошкільного віку. Луцьк, 2015. 160 с.

Організація самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Дошкільна лінгводидактика» (напрям підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта») / уклад. Боярчук С. І. Луцьк, 2016.  152 с.

Державна атестація з педагогіки та психології. Типові питання та відповіді до екзаменаційних білетів за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта» ступеня «бакалавр» : навчально-методичний посібник / уклад. Н. В. Борбич, Л. І. Боремчук, С. О. Міліщук, Н. П. Ярощук. 3-тє вид, перероблене і доп. Луцьк, 2017. 194 с. 

Державна атестація з фахових методик. Типові питання і відповіді до екзаменаційних білетів для студентів cпеціальності «Дошкільна освіта» ступеня «бакалавр»: навчально-методичний посібник / уклад. С. І. Боярчук, 3-тє вид, перероблене і доп. Луцьк, 2017. 127 c.

Міліщук С. О. Арт-терапія у роботі з дитячими страхами. Луцьк, 2017. 64 с.

Замелюк  М. І., Денис Н. О. Обдарована дитина: психолого-педагогічні основи виявлення та розвитку. Луцьк, 2018. 120 с.

Боярчук С. І. Практикум з навчальної дисципліни дошкільна лінгводидактика. Луцьк, 2019. 57 c.

Магдисюк Л. І., Федоренко Р. П., Замелюк М. І. Казкотерапія в психологічному консультуванні дітей та дорослих : навч.посіб. для студ. вищ. навч. закл. ІІІ-ІV рівнів акредитації. Луцьк, 2019. 150 с.

Атестація з педагогіки дошкільної та психології (загальної та дитячої). Типові питання і відповіді до екзаменаційних білетів для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта освітнього ступеня бакалавр: навчально-методичний посібник / уклад. А.О. Бубін, С.О. Міліщук, Н.П. Ярощук. 4-тє вид, перероблене і доп. Луцьк, 2019. 213 c.

Атестація з фахових методик дошкільної освіти. Типові питання і відповіді до екзаменаційних білетів. Навчально-методичний посібник для студентів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 012 Дошкільна освіта / уклад. С. І. Боярчук, М. І. Замелюк, А. М.Циплюк. Луцьк, 2019. 190 с.

Інтегрування педагогічних ідей Фрідріха Фребеля : від класики до інновації. Методичні аспекти підготовки фахівців дошкільної освіти : навчально-методичний посібник / уклад. Н. Іванова, С. Боярчук, А. Бубін, М. Замелюк, С. Міліщук, Д. Стасюк, А. Циплюк. Луцьк, 2020. 162 с.

Беспарточна О., Замелюк М., Левицька В., Хомярчук А. Педагогіка партнерства в освітньому середовищі: теорія і технологія: навч.-метод. посіб. : Луцьк, ПП Іванюк В.П., 2021. 150 с.

На кафедрі діють історико-педагогічні студії, майстерня казкотворчості, школа-студія «Формула здоров’я», клуб професійного зростання Edukatorium. Стимулом для їх створення стала потреба у впровадженні інтерактивних форм та методів взаємодії зі студентами.

У рамках діяльності історико-педагогічних студій проводяться педагогічні читання «Ідеї класиків української дошкільної педагогіки у діалозі із сучасністю», «Актуальні ідеї Софії Русової в умовах сьогодення», «Серце, віддане дітям».

До 100-річчя від дня народження педагога проведено годину спілкування «Патріотичне виховання В. Сухомлинського у вимірах сучасності: аналогії та трансформації». 

Студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта – активні учасники пайдейя-театру «Браво». Зокрема, презентовано театральну мініатюру «Дошкільна освіта в діалозі століть», театралізоване відкриття студентської олімпіади.

Діяльність «Майстерні казкотворчості» спрямована на пошук нових форм і методів організації освітнього процесу, розвиток творчого потенціалу студентів.
Робота школи-студії «Формула здоров’я» спрямована на вдосконалення підготовки студентів до здоров’язбережувальної діяльності, формування здоров’язбережувального світогляду майбутніх вихователів, розвиток мотивації здорового способу життя. З цією метою проводяться краєзнавчо-туристичні проєкти, наприклад,  «Мій рідний край», квести.
Клуб професійного зростання Edukatorium – спільний освітній простір для творчих педагогічних ініціатив студентської молоді, метою якого є сприяння професійному становленню майбутніх вихователів, розвиток креативного педагогічного мислення, потреби у самопізнанні та самоствердженні.

Професійно-особистісному зростанню майбутніх вихователів, формуванню їхньої готовності до інноваційної педагогічної діяльності сприяють заходи, проведені спільно з педагогами закладів дошкільної освіти: мистецько-просвітницький проєкт «Дошкілля як поклик душі», семінар-практикум «Перші кроки у світі дошкілля», майстер-класи та ін.

Студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта долучаються до проведення наукових пікніків, фестивалів науки на базі закладів освіти міста з метою забезпечення інтелектуального та творчого розвитку молоді, популяризації науки серед дітей та студентства.

У рамках Дня дошкілля 26 вересня 2019 року представлено роботу науково-дослідницької студії STREAM-освіти «Майбутній вихователь – ерудит, експериментатор,  інноватор». Студенти продемонстрували готовність до реалізації завдань STREAM-освіти в умовах сучасного закладу дошкільної освіти.

З метою виявлення обізнаності студентів з теоретико-практичними основами дошкільної педагогіки, дитячої психології та фахових методик, розкриття нахилів до науково-дослідницької роботи студентів проводяться олімпіади з навчальних дисциплін професійного спрямування.
Традиційно проводяться звітні конференції за підсумками переддипломної педагогічної практики студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта.
Студенти-дошкільники гідно презентують результати свої наукових пошуків на щорічних конференціях: «Студентська весна: перші паростки науки», «Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі.

У рамках міжнародної співпраці з польським Фребелівським товариством викладачами кафедри впроваджується методика Ф. Фребеля в освітній процес закладу дошкільної освіти, яка дає можливості покращувати якість підготовки педагогів дошкільної освіти. 16-17 листопада 2018 року відбувся науково-практичний семінар інновацій в дошкільній освіті «Ідеї Ф.Фребеля і нова українська школа», на якому вперше в Луцьку презентовано «дарунки Фребеля».

Навчання в польському Фребелівському товаристві за програмою «Інноваційний аспект освіти» (Вища школа економіки та інновацій в  Люблін, березень 2019).

Майстер-клас «Дарунки Ф. Фребеля в сучасному освітньому просторі» (травень 2019)

V Всепольська фребелівська конференція «Створення нової освітньої реальності», зорганізованій польським Фребелівським товариством та центром підвищення кваліфікації педагогів імені Фрідріха Фребеля (4-5 жовтня 2019)
Науково-практичний досвід, отриманий під час співпраці з польськими колегами, проведення майстер-класів, семінарів, узагальнено у навчально-методичномупосібнику «Інтегрування педагогічних ідей Фрідріха Фребеля: від класики до інновації» (2020).
Два роки поспіль студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта отримують дипломи ІІІ ступеня у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт:  Ольга Стельмащук «Формування конструктивних умінь дітей старшого дошкільного засобами дарів Ф. Фребеля» (2020), Анна Киць «Формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами STREAM-освіти» (2021).

111212

 

Викладачі кафедри є організаторами заходів, які сприяють науковому та професійному зростанню здобувачів освіти, спонукають до поглибленого вивчення інноваційних технологій  дошкільної освіти, створюють можливість для розширення спектру професійних компетентностей. Зокрема, під час освітньої зустрічі «Вальдорфська педагогіка захоплює та мотивує педагога дошкілля» (07.10.2020) з вчителем вальдорфського класу у м. Луцьку Оксаною Ткачук студенти переконалися у важливості педагогічної системи.

345

 

Оnlinе-зустріч з Катериною Крутій «Презентація альтернативної програми «STREAM-освіта дошкільників, або Стежинки у Всесвіт» (21.10.2020) довела,що SТRЕАМ-освіта – інноваційний бренд, який інтегрує в собі завдання з формування у дітей загальних наукових уявлень про світ.

67

 

В онлайн-форматі зорганізовано круглий стіл «Професійна комунікація: здобувач освіти, фахівець, роботодавець» (01.12.2020) під час його порушено питання ефективної організації професійної підготовки в умовах закладу вищої освіти, яка спрямована на формування педагога інноваційного типу. Захід надав можливість здобувачам освіти поспілкуватися з випускниками спеціальності та цільовою аудиторією потенційних роботодавців.

89

 

У рамках роботи з обдарованими студентами  викладачами кафедри проведено майстер-клас «Розвиваємо креативність» (10.12.2020, Замелюк М.І.), заняття з елементами тренінгу «Емоційний інтелект як складова професійної компетентності майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти» (23.02.2021, Циплюк А.М., Міліщук С.О.), семінар-практикум «Академічна доброчесність: від сприйняття до усвідомлення» (28.04.2021, Бубін А.О, Циплюк А.М.). Під час заходів здобувачі освіти мали можливість створювати креативне середовище, яке спонукало до проявів творчого мислення, усвідомили, що управління емоціями допоможе ефективно взаємодіяти з людьми, переконалися у важливості дотримання принципів академічної доброчесності.

10111213

 

З нагоди 165-ї річниці від дня народження Софії Русової та 150-ї річниці від дня народження Лесі Українки (24.02.2021) відбулися  педагогічні читання «Українська духовна висота» (Боярчук С.І., Бубін А.О.). Під час заходу присутні переконалися, що Софію Русову та Лесю Українку поєднувала національна ідея, любов до України, громадсько-політична та культурно-освітня діяльність наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.

14151617

 

Викладачі кафедри та студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта  досить активно долучилися до Днів науки 2021. Зокрема, продемонстрували роботу науково-практичної лабораторії «Stream-освіта – дошкільна домінанта» (20.05.2021) у формі захоплюючої квест-подорожі в світ інноваційних технологій дошкільної освіти, мали унікальну можливість опановували ази роботи з сучасною інноваційною LEGO технологією «Шість цеглинок» (20.05.2021), яку презентувала Світлана Патійчук – вихователь закладу дошкільної освіти №40 м. Луцька, взяли участь в традиційному пізнавально-оздоровчому квесті «Будь молодим – навчайся активно» (21.05.2021), прослухали гостьову лекцію доктора психологічних наук Інституту психології імені Г.С. Костюка Олександра Губенка, організували виставку дидактично-розвивального матеріалу, виготовленого студентами під час проходження педагогічної практики в дистанційному форматі.

19202122232425262728
План роботи кафедри на 2022-2023 н.р.
Звіти кафедри про наукову та науково-методичну роботу за 2022 рік
Звіти кафедри про наукову та науково-методичну роботу 2020-2021 н.р.

Контакти

Адреса: пр. Волі, 36, м. Луцьк
Волинська область, 43010

Ректор: (0332) 77-06-59
E-mail: lpk@ua.fm
lpc@lpc.ukr.education

Категорії

  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Графік роботи

Понеділок – п’ятниця: 8.00 – 17.00.

КЗВО «Луцький педагогічний коледж»
Волинської обласної ради
Всі права захищені © 2017.

Facebook
YouTube
Instagram
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти
КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради