З 6 по 19 липня 2020 року студенти 3-го курсу спеціальностей 013 Початкова освіта, 017 Фізична культура і спорт, 025 Музичне мистецтво пройшли літню практику шляхом виконання завдань практичного характеру в дистанційному форматі. Це обумовлено тим, що урядом заборонена діяльність дитячих закладів оздоровлення і відпочинку на період дії карантину (Постанова Кабінету Міністрів України №500 від 17.06.2020). Організацію літньої практики у дистанційному режимі узгоджено з керівниками базових оздоровчих таборів.
Викладачами кафедри педагогіки, психології та окремих методик було розроблено комплекс практичних завдань, максимально адаптованих для майбутньої реалізації студентами у таборах з денним перебуванням дітей у закладах загальної середньої освіти і дитячих позаміських закладах оздоровлення. Перевірка у студентів знань з охорони праці, безпеки життєдіяльності під час роботи в оздоровчому таборі проводилась у формі тестування в Google. Майбутні вчителі початкових класів, фізичної культури, музичного мистецтва складали сценарій масового табірного свята, підбирали відповідне відео та музичне оформлення, виготовляли елементи сценічного костюму, декорації.
Здобувачі освіти за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт розробляли індивідуальну програму фізичного виховання дітей в умовах літнього оздоровчого табору (підбір вправ, визначення їх дозування відповідно до поставлених завдань, демонстрування зразків виконання вправ за допомогою фото, відео тощо). Специфічним також було завдання для майбутніх учителів початкової ланки – виготовити костюм із підручних матеріалів. Студенти спеціальності 025 Музичне мистецтво здійснювали підбір відео- та аудіозаписів для організації культурно-масових заходів у таборі (із врахуванням тематики, віку, специфіки тощо).
Для зберігання та файлового обміну інформацією між методистами практики та студентами використовувались віртуальні сховища. Демонстрування матеріалів забезпечувалось за допомогою платформ для відеоконференцій Zoom, Skype; детальний аналіз документації, сценаріїв, розроблених здобувачами освіти – шляхом застосування веб-сервісу Google Classroom, листування – через електронну пошту, Viber. На Google диску розташовані відомості оцінювання результатів практичної підготовки студентів, до яких надано доступ методистам.