Що має стати основою якісної освіти, які чинники впливають на освітню програму та який підхід до навчання найефективніший? Такі питання є наріжними для закладів освіти, особливо для гарантів освітніх програм, адже саме гарант освітньої програми повинен мати бачення структури та особливостей освітньої програми, її перспектив та шляхів розвитку.
Гаранти освітніх програм Луцького педагогічного коледжу усвідомлюють, що освітня програма – це надійне підґрунтя, на якому побудована робота закладу освіти. Тому, ініціюючи робочі зустрічі та дискусії щодо можливостей покращення якості освітніх програм, запрошують колег до спільних робочих нарад.
5 травня в коледжі відбулося дистанційне обговорення проблемних питань акредитації освітніх програм, на яке був запрошений Віталій Васильович Кабак – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та комп’ютерних технологій Луцького національного технічного університету.
Під час зустрічі порушили ряд питань, зокрема, що впливає на освітню програму, як удосконалити освітній контент, які особливості процесів акредитації; говорили про якість навчання і викладання, про систему внутрішнього забезпечення якості освіти та критерії якості роботи викладача, про наявність у закладі вищої освіти політики, стандартів і процедур дотримання академічної доброчесності та ін.
Удосконалення освітньої програми – вагома й безперервна робота, що ґрунтується на аналізі якості навчання і викладання та активній взаємодії між учасниками освітнього процесу.