З першого вересня 2017 року 100 пілотних шкіл в Україні почали працювати за проектом нового Державного стандарту початкової загальної освіти, що забезпечує реалізацію Концепції Нової української школи. Цьогоріч усі перші класи будуть розпочинати навчання за Концепцією Нової української школи, яка є втіленням реформи в освіті.
Головна мета реформи в освіті – створити школу компетентностей і цінностей, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й формуватиме вміння застосовувати їх у житті. Успіх реформи безпосередньо залежить від підготовки молодих фахівців – майбутніх учителів Нової української школи.
27 лютого з метою усвідомлення студентами педагогічного коледжу особливостей реформи в освітньому процесі початкової школи викладачами Оленою Гончарук та Людмилою Шуст було проведено практичний дискурс «Нова українська школа: виклики й перспективи». На заході прозвучало безліч запитань від студентів-третьокурсників щодо особливостей організації освітнього середовища, прийомів формування цінностей у школярів, форм роботи, зокрема під час проведення ранкових зустрічей, які модератори глибоко проаналізували. Під час проведення дискурсу було розглянуто й проаналізовано такі аспекти: структурування НУШ, інтегроване навчання, розвиток критичного мислення, особливості оцінювання навчальних досягнень школярів, співпраця з батьками, інклюзивна освіта та особливості організації освітнього процесу в умовах інклюзії.
Чимало студентів мають бажання працювати в Новій українській школі, тому їх було ознайомлено з освітніми сайтами, які допоможуть удосконалити підготовку до роботи в умовах реформи.