КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін

Голова циклової комісії

Галина ЄРКО, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», виклачка-методистка

Історична довідка

1973 року наказом директора Луцького педагогічного училища імені Ярослава Галана було створено циклову комісію викладачів історії та суспільствознавства.

1984 року її було перейменовано на циклову комісію викладачів суспільних дисциплін, в якій впродовж усієї історії її існування головували: М. Борисова, Г. Кварцяна, Н. Ворон, Т. Батючик, Н. Філюк, Г. Єрко, І. Ковальчук.

2014 року циклову комісію викладачів суспільних дисциплін перейменовано у кафедру суспільних дисциплін, яку в різні часи очолювали І. Ковальчук (кандидатка філософських наук, доцентка) та А. Фарина (кандидатка історичних наук).

З січня 2021 року у межах Луцького педагогічного фахового коледжу Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради створено циклову комісію суспільних та художньо-мистецьких дисциплін, яку очолює Г. Єрко.

Циклова комісія функціонує відповідно до Положення про циклову комісію суспільних та художньо-мистецьких дисциплін Луцького педагогічного фахового коледжу Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради.

 

Концепція діяльності

На всіх етапах суспільного розвитку загальнокультурна, громадянська та соціальна компетентності відігравали та відіграють важливу роль у формуванні національно-патріотичної свідомої особистості; особистості, яка орієнтується в культурному та духовному контексті сучасного суспільства й підготовці молодої людини до життя.

Один із головних напрямів діяльності циклової комісії ‒ удосконалення рівня освітнього процесу щодо формування у нової генерації сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок, самостійного наукового пізнання. У цьому контексті циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін відкрита для конструктивного діалогу та співпраці з колегами як міста, регіону, України, так і зарубіжжя.

В освітньому процесі викладачки та викладачі циклової комісії спираються на новітні інтерактивні методи викладання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Викладачки/викладачі циклової комісії апробують нові методичні технології організації освітнього процесу, зокрема, модульно-рейтингову систему, дебати, методи критичного мислення, тренінги, онлайн-навчання, формують медіаграмотність як студентів/студенток, так і викладачів/викладачок тощо.

У своїй діяльності викладачки та викладачі циклової комісії беруть за основу твердження англійського історика та філософа Томаса Карлейля: «Кращі вчителі не вчать – вони піднімаються на рівень мистецтва і діляться з нами собою, тим кращим, що складає їх особу».

Склад циклової комісії

Галина ЄРКО – викладачка, голова циклової комісії, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладачка-методистка

Членкиня експертної групи з громадянської освіти та правознавства (наказ МОН України «Про утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп» № 95 від 22.01.2021)

Голова обласного методичного об’єднання викладачів суспільних дисциплін закладів фахової

передвищої освіти Волинської області

 Електронна адреса:halynayerko@lpc.ukr.education

 

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7637-8558

GOOGLE Scholar: http://surl.li/bafmq

 

Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1988, спеціальність: історія, кваліфікація: вчитель історії та суспільствознавства середньої школи

Луцький інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», 2011, спеціальність: документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація: магістр з документознавства, менеджер органів державної влади і управління

 

Навчальні дисципліни: «Соціологія», «Методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі», «Громадянські права», «Громадянська освіта», «Історія України», практика «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

 

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи при вивченні дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство». Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. № 2 (9). С. 68–74.
  2. Єрко Г. І. Формування навичок медіаграмотності вчителів початкових класів при викладанні предмета «Я у світі»: практичний аспект. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип. LXXXII. Том 1. Херсон : ВД «Гельветика», 2018. С. 122–127.
  3. Єрко Г. І., Луцюк Ю. А. Дидактичні особливості впровадження бінарних уроків із предмета «Я у світі» в початковій школі: практичний аспект. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал.Випуск 5. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2018. С. 36–40.
  4. Єрко Г. І. Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи під час вивчення дисципліни «Соціологія». Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Наукове видання. Збірник наукових праць «Педагогічні науки».Випуск 3 (38). 2018. С. 223–229.
  5. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю. А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи: точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 63. Т. 1. С. 36–40.
  6. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. Europeanhumanitiesstudies: stateandsociety (нострифікація в Scopus). 3 (I). P. 64–86.
  7. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін.Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2021. С. 249–257.
  8. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика», 2021. Число 24. С. 99–103.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Молодь України – 2017. Результати соціологічного дослідження / Автори/-ки: Н. Дмитрук, Г. Падалка, Н. Тілікіна, Г. Єрко, Н. Півоварова, К. Нагорняк, О. Харченко, С. Кірєєв. Тернопіль : ТОВ «Терно-граф», 2017. 72 с.
  2. Експертиза шкільних підручників. Інструктивно-методичні матеріали для експертів щодо здійснення антидискримінаційної експертизи електронних версій проектів підручників, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти / Авторський колектив: Т. Дрожжина, О. Дубовик, Г. Єрко, Н. Забуга, О. Малахова, О. Марущенко, Н. Михайловська, Я. Салахова, В. Селіваненко; за заг. ред. О. А. Малахової. Київ, 2018. 40 с. URL: https://goo.gl/7fbfZT.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Єрко Г. І., Констанкевич Л. Г. Історію рідного краю вивчаєм, і в серці до нього любов розквітає. Урок-квест з предметів «Я у світі» та «Інформатика» у 4-му класі. Учитель початкової школи. № 2. 2018. С. 40–43.
  2. Єрко Г., Галан О. Он-лайн ресурси як складова медіаграмотності освітян. Актуальні проблеми сучасної освіти та науки в контексті інформаційного поступу : матер. VМіжнар. наук.-практ. конф. (Луцьк, 23–24 трав. 2019 року) / упоряд. О. А. Бундак, Н. В. Ляшук, Н. Г. Конон. Луцьк : Вежа-Друк, 2019. С. 41–43.
  3. Єрко Г. І., Констанкевич Л. Г., Радкевич М. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі: практичний аспект. Internationalscientificandpracticalconference «Psychologyandpedagogyassciencesofformationanddevelopmentofmodernpersonality»: conferenceproceeding.December 27–28, 2019. Wloclawek: Izdevnieciba «BaltijaPablishing». Р. 45–49.
  4. Єрко Г., Казмірчук О. Метод усної жіночої історії в структуруванні минулого: практичний аспект. Ґендерні студії: матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, ЛПК, 30 берез. 2020 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 24–27.
  5. Єрко Г., Казмірчук О. Особливості вивчення історії мовою плакату. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20 травня 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 95–97.
  6. Єрко Г., Жалко Т. Медіаграмотність як складова циклу дисциплін гуманітарної та соціально-економічної підготовки у закладах вищої освіти: методичні аспекти. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. 494 с. С. 286–293.
  7. Yerko H. Medialiteracyinthestructureofprofessionalcompetenceoffutureteachers. InternationalScientificConferenceInnovationinScience: GlobalTrendsandRegionalAspect: ConferenceProceedings, March 12-13, 2021. Riga, Latvia: BaltijaPublishing. Р. 153–156.
  8. Єрко Г. Ґендерна рівність як складова прав людини в освітньому процесі: практичний аспект. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 52–56.URL: http://surl.li/uebo.
  9. Єрко Г. Вивчення минулого як складова медіаграмотності з громадянської та історичної освітньої галузі в початковій школі. Науково-методичний супровід професійного розвитку педагогів у контексті реалізації концепції «Нова українська школа» : матеріали науково-практичної інтернет-конференції (17 червня 2021 р., м. Луцьк) / укладач: О. П. Муляр. Луцьк: Волинський ІППО, 2021. С. 32–35. URL: https://cutt.ly/KRxlPhD.

Олег КАЗМІРЧУК – викладач, завідувач відділення початкової та дошкільної освіти, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист, нагрудний знак «Відмінник освіти України»

 

Електронна адреса:okazmirchuk@lpc.ukr.education

 

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4253-3337

 

Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 1996, спеціальність: історія, кваліфікація: викладач соціальних дисциплін та історії

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2007, спеціальність: історія, кваліфікація: магістр історії

 

Навчальні дисципліни: «Всесвітня історія»

 

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Гарбарук А., Казмірчук О. Полонійна преса у західних областях України (1991–2016 рр.). Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Історія. Вип. 25. Вінниця, 2017. С. 164–168.
  2. Гарбарук А. С., Казмірчук О. А. Історична пам’ять – суттєвий чинник кристалізації етнічної ідентичності. Politicus : науковий журнал. 2017. Вип. 6. С. 150–153.
  3. Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Національно-патріотичне виховання студентів крізь викладання суспільних дисциплін: теорія і практика. Педагогічний часопис Волині. 2018. № 2. С. 31–37.
  4. Гарбарук А., Казмірчук О. Науково-популярні видання – складова вивчення курсу «Історія України» у закладі вищої освіти. Педагогічний часопис Волині. № 2. С. 52–57.
  5. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю.А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи: точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 63. Т. 1. С. 36–40.
  6. Фарина А., Казмірчук О. Волинський контекст українсько-польського діалогу в релігійній площині на початку XXI століття. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Історичні науки. Том 30 (69). 2019. № 2. С. 85–89.
  7. Фарина А., Казмірчук О. Об’єднання поляків Львівщини як новочасне явище полікультурного простору незалежної України. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія: Історичні науки. Вип. 40. Ізмаїл, 2019. С. 174–180.
  8. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. Europeanhumanitiesstudies: stateandsociety (нострифікація в Scopus). 3 (I). P. 64–86.
  9. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика», 2021. Число 24. С. 99–103.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Казмірчук О., Фарина А. Непідручникова українська історія: виклики новочасного здобувача освіти. Розвиток сучасного суспільства в умовах глобальної нестабільності: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 10–11.05.2019). Одеса : ГО «Причорноморський центр досліджень проблем суспільства», 2019. С. 29–32.
  2. Казмірчук О. А., Фарина А. С. Колоквіум як ефективна форма тренування студентів перед ДПА. Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матер. Всеукр. наук.-метод. конф. (Вінниця, 23-24 квіт. 2020 р.). Випуск № 2 (7). Вінниця : ФОП Рогальська І. О., 2020. С. 202–205.
  3. Єрко Г., Казмірчук О. Метод усної жіночої історії в структуруванні минулого: практичний аспект. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, ЛПК, 30 берез. 2020 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 24–27.
  4. Єрко Г., Казмірчук О. Особливості вивчення історії мовою плакату. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20 травня 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 95–97.
  5. Казмірчук О. А. Критичне мислення під час онлайн навчання: роль проблемних завдань з дисципліни «Всесвітня історія». Сучасна наука та освіта Волині : зб. матеріалів наук.-практ. онлайн-конф. (20 листопада 2020 р.) / упоряд., голов. ред. О. Ю. Ройко. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. С. 49–51.
  6. Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Особливості використання інтегрованого підходу з предметів «Всесвітня історія» та «Захист України». Проблеми й перспективи розвитку інформаційної, бібліотечної та архівної справи : матеріали доповідей учасників VІІІ Міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 30 листопада 2020 р.) / упоряд.: Т. Й. Жалко, Н. Г. Конон, Н. В. Ляшук.Луцьк : Луцький інститут розвитку людини Університету «Україна», 2020. Вип. 8. С. 23–26.
  7. Казмірчук О. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання (на прикладі вивчення всесвітньої історії). Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали X науково-практичної інтернет-конференції, 26 листопада 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 50–52.
  8. Казмірчук О. Вивчення дисципліни «Всесвітня історія» крізь призму жіночої історії: практичний кейс. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 69–72.URL: http://surl.li/uebo.
  9. Казмірчук О. Особливості організації групової роботи на заняттях із всесвітньої історії в умовах дистанційного навчання: практична складова. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць XІ наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 24 листоп. 2021). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 155–158. URL: http://surl.li/baein.
  10. Єрко Г., Казмірчук О. Використання інтегрованого підходу при вивченні предметів «Всесвітня історія» та «Громадянські права». Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : зб. матер. XІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Луцьк, 22 груд. 2021 року) / уклад. Н. Денисенко, С. Марчук. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 21–23. URL: http://surl.li/baejx.

Анатолій КРАВЕЦЬ – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист

 

Електронна адреса:akravetsj@lpc.ukr.education

 

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5289-8268

 

Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1984, спеціальність: історія, кваліфікація: вчитель історії та суспільствознавства середньої школи

Луцький інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», 2016, спеціальність: комп’ютерні системи та мережі, кваліфікація: інженер з комп’ютерних систем

 

Навчальні дисципліни: «Історія України»

 

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Кравець А. І. Сестри милосердя в період Першої світової війни. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Ред. кол.: Г. В. Бондаренко та ін. Луцьк, 2017. Число 17. С. 49–52.
  2. Кравець А. І. Капеланство армії УНР. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Ред. кол.: Г. В. Бондаренко та ін. Луцьк, 2017. Число 18. С. 36–39.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Кравець А. І. Суспільно-політичний клуб «Всесвіт» як форма виховної роботи у Луцькому педагогічному коледжі. 2-ге вид., переробл. і допов. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2020. 197 с.
  2. Демʾянюк О., Кравець А. Волинські вояки на захисті територіальної цілісності України (2014–2017): біографічні нариси. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2020. 128 с.
  3. Кравець А. Вони захищали Волинь від нацистських загарбників : біографічні нариси. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. 68 с.
  4. Кравець А., Курдельчук Г. Постатті України в картинах художника А. Орльонова. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. 83 с.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Кравець А. І. Козацький полковник Григорій Гуляницький. Волинь – край козацький : Наук. зб. : Матеріали науково-практичної конференції з педагогічного краєзнавства (м. Луцьк – смт Торчин – смтРокині, 25 жовтня 2018 року) / Ред. кол.: Г. Бондаренко, О. Дем’янюк, П. Олешко. Луцьк : ВІППО, 2018. С. 118–125.
  2. Кравець А. І. Людські долі волинян часів Першої світової війни. Українське державотворення: проблеми і сучасність : збірник наукових праць / Ред. кол.: Г. В. Бондаренко, О. Й. Дем’янюк та ін. Випуск XIV. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2018. С. 56–62.
  3. Кравець А. І. Маловідомі сторінки Луцького підпілля в період Другої світової війни. Українське державотворення: проблеми і сучасність : збірник наукових праць. Випуск XV / Ред. кол.: Г.В.Бондаренко, О.Й.Дем’янюк та ін.Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2019. С. 64–67.
  4. Кравець А. І. Національно-патріотичне виховання студентів на заняттях історії. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (тез, статей) учасників VІII науково-практичної конференції (21 листопада 2019 року) / за наук. ред. д-р філос. наук, доц., доц. кафедри гуманітарних наук Херсонської державної морської академії А. М. Лещенко; канд. істор. наук Б. М. Зека / упор. А. С. Фарина, Т. Й. Жалко. Луцьк : Волиньполіграф, 2019. С. 69–74.
  5. Кравець А. І. Краєзнавство як чинник патріотичного виховання у поглядах українських педагогів. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали X науково-практичної інтернет-конференції, 26 листопада 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж. 2020. С. 59–62.
  6. Кравець А. Війни та українське жіноцтво в історіографії. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 78–84. URL: http://surl.li/uebo.
  7. Кравець А. Створення та діяльність дитячо-юнацьких організацій на основі козацьких традицій. Волинь – край козацький. Педагогічне краєзнавство: стратегічні орієнтири сучасного освітнього процесу : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 12 жовтня 2021) / упоряд. А. В. Хитрик. Луцьк : Волинський ІППО, 2021. С. 70–77.
  8. Кравець А. Життя та діяльність Михайла Грушевського. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць XІ наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 24 листоп. 2021). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 27–32.
  9. Кравець А. Волинський герой мирного часу Юрій Лелюков. Українське державотворення: проблеми і сучасність : Зб. наук. праць. Вип. ХVІІ / Ред. кол.: Г. В. Бондаренко, О. Й. Дем’янюк [та ін.]. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. С. 53–56.
  10. Кравець А. Арсен Річинський український громадсько-політичний, церковний та культурно-просвітницький діяч. Наукові тренди постіндустріального суспільства : матеріали II Міжнародної наукової конференції. (м. Запоріжжя, 3 грудня, 2021 р.). Міжнародний центр наукових досліджень. Т. 3. Вінниця : Європейська наукова платформа, 2021. С. 102–104.
  11. Кравець А. Сіамська принцеса з Луцька. Interdisciplinaryresearch: scientifichorizonsandperspectives: collectionofscientificpapers «SCIENTIA» withProceedingsofthe II InternationalScientificandTheoreticalConference (Vol. 2). Vilnius, RepublicofLithuania: EuropeanScientificPlatform.October 1, 2021. С. 68–69.
  12. Кравець А. В’ячеслав Липинський – історик, філософ, публіцист, ідеолог українського консерватизму. Sectoralresearch XXI: characteristicsandfeatures: collectionofscientificpapers «SCIENTIA» withProceedingsofthe II InternationalScientificandTheoreticalConference(Vol. 2). Chicago, USA : EuropeanScientificPlatform.October 15, 2021. С. 74–76.

 

Алла ХОМЯРЧУК – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладачка-методистка

 

Електронна адреса: akhomyarchuk@lpc.ukr.education

 

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7229-7905

 

Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 1994,спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання, кваліфікація: вчитель початкових класів середньої школи

 

Навчальні дисципліни: «Методика трудового навчання з практикумом»,практика «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Хомярчук А. П., Антонюк Н. А. Національно-патріотичне виховання молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. Педагогічний часопис Волині: науковий журнал.№ 4 (11). 2018. С. 9–14.
  2. Фаст О. Л., Хомярчук А. П. Організаційно-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до гурткової роботи з українознавства. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наукових праць. Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2020. № 70. Т. 4. С. 167–171.
  3. Замелюк М. І., Хомярчук А. П. Інтервенція педагогіки партнерства засобами креативної студії «Майстерня ляльок». Щоквартальний науково-методичний журнал «Освіта та розвиток обдарованої особистості». № 4 (83) / ІV квартал / 2021. С. 66–69.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Технологія організації відпочинку і оздоровлення дітей в сучасному дитячому оздоровчому закладі» (теоретичний аспект). Навчально-методичний посібник 4-е вид., доп. та перероблене / Упорядники С. П. Бахомент, Н. В. Борбич, А. П. Хомярчук. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2019. 300 с.
  2. Беспарточна О., Замелюк М., Левицька В., Хомярчук А. Педагогіка партнерства в освітньому середовищі: теорія і технологія. Навчальний посібник. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. 155 с. (6,45 д. а.)

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Хомярчук А. П. Значення праці в житті людини у спадщині К. Д. Ушинського. Актуальні ідеї К. Д. Ушинського в контексті навчання й виховання української молоді : збірник матеріалів Четвертих педагогічних читань здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» та науковців-дослідників психолого-педагогічної спадщини Ушинського(27 лютого 2020 року, місто Луцьк, Луцький педагогічний коледж) / уклад. С. С. Марчука. Луцьк : Волиньполіграф, 2020. С. 92–94.
  2. Хомярчук А., Ковальчук І. Розвиток творчих здібностей засобами трудового навчання молодших школярів. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : збірник матеріалів VІІІ Всеукраїнської інтернет-конференції. Луцьк : Волиньполіграф, 2020. С. 348–353.
  3. Хомярчук А. П. Роль профкому у формуванні професійних компетентностей студентів. Збірник матеріалів  Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Історія, сучасний стан та перспективи профспілкового руху у світі». 11 червня 2020 р. Київ : Четверта хвиля. С. 86–90.
  4. Хомярчук А. П. Вишивка як елемент національної культури у творчості Олени Пчілки. Освіта та виховання в родині Косачів : матеріали V Всеукраїнських Косачівських педагогічних читань, приурочених до 150-річчя Андроника Лазарука та 150-річчя від дня народження Лесі Українки. Луцьк : Волинський ІППО, 2020. С. 63–66.
  5. Хомярчук А. П. Вплив естетичного виховання на формування творчої особистості за педагогічними поглядами В. О. Сухомлинського. Збірник матеріалів V педагогічних читань «Актуальність ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньому просторі».Луцьк. 4 листопада, 2020. Луцьк : ВІППО.С. 106–110.
  6. Хомярчук А. STEM-навчання в освітньому процесі. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : збірник матеріалів IХ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Луцьк, 23 грудня 2020 р.). Луцьк, 2020. С. 253–255.
  7. Хомярчук А. П., Коцюба К. В. Особливості застосування STEM-освіти у початкових класах. Modernizationoftheeducationalsystem: worldtrendsandnationalpeculiarities: III Internationalscientificconference.(February 21th, 2020). Kaunas : Izdevnieciba «BaltijaPublishing», 2020. P. 203–207.
  8. Хомярчук А. Особливості вивчення технічного моделювання і конструювання в початкових класах. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VМіжнародної науково-практичної  конференції (Харків, 31 березня – 2 квітня 2021 р.). У 2 томах. / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди. Харків : Мітра, 2021. Т. 2. С. 211–214.
  9. Хомярчук А. П. Особливості профспілкового навчання. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Історія, сучасний стан та перспективи профспілкового руху у світі». 21 квітня 2021 р. Київ : Четверта хвиля. С. 23–24.
  10. Хомярчук А. Шляхи забезпечення ґендерної рівності молодших школярів/школярок на заняттях технологічної освітньої галузі. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 114–117.URL: http://surl.li/uebo.
  11. Хомярчук А. Створення ситуацій успіху у трудовій діяльності школярів через комунікативну компетентність. Національнаосвіта в стратегіяхсоціокультурноговибору : теорія, методологія,практика : матеріалиVВсеукраїнськоїнауково-практичноїінтернет-конференції зміжнародноюучастю (присвяченої 30-й річниціНезалежностіУкраїни). Луцьк : КЗВО «Луцькийпедагогічнийколедж»Волинськоїобласної ради, 2021. С. 450–452. URL:http://surl.li/baeji.
  12. Хомярчук А. Роль трудовоговиховання у формуванніособистості в педагогічнихпоглядах К. Д. Ушинського. Актуальні ідеї Василя Сухомлинського та Костянтина Ушинського в сучасному освітньому просторі : збірник матеріалів педагогічних читань (м. Луцьк, 26 лист. 2021 року, КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. С. Марчук, С. Вдович. Луцьк – Львів, 2021. С. 183–185. URL: http://surl.li/baejn.

 

Олександр КУРЧАБА – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», старший викладач

Голова обласного методичного об’єднання викладачів БЖД та ЦО закладів фахової передвищої освіти Волинської області

 

Електронна адреса:okurchaba@lpc.ukr.education

 

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4971-6435

 

Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1991, спеціальність: початкове військове навчання і фізичне виховання, кваліфікація: викладач початкового військового навчання і фізичного виховання

 

Навчальні дисципліни: «Захист України», «Безпека життєдіяльності», «Безпека життєдіяльності та охорони праці»

 

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Бортнюк Т. Ю., Курчаба О. Є. Екологічна регламентація енергетики України. Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електронне наукове фахове видання ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури». 2018. Вип. 1. С. 251–255. URL: http://easterneurope-emb.in.ua/12-2018-ukr.
  2. Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Національно-патріотичне виховання студентів крізь викладання суспільних дисциплін: теорія і практика. Педагогічний часопис Волині. № 2. С. 31–37.
  3. Фарина А., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. Europeanhumanitiesstudies: stateandsociety (нострифікація в Scopus). 3 (I). P. 64–86.
  4. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін.Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2021. С. 249–257.
  5. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика», 2021. Число 24. С. 99–103.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Основи цивільного захисту : курс лекцій / упоряд. О. Є. Курчаба. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2018. 124 с.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Єрко Г., Курчаба О.Проблеми булінгу в освітньому просторі: ґендерна складова. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали доповідей (тез, статей) учасників VІII науково-практичної конференції (22 листопада 2018 року) / за наук. ред. д-р філос. наук, доц., доц. кафедри гуманітарних наук Херсонської державної морської академії А. М. Лещенко; канд. істор. наук Б. М. Зека / укл. А. С. Фарина, Т. Й. Жалко. Луцьк : Волиньполіграф, 2018. С. 49–52.
  2. Гарбарук А., Курчаба О. Образ героїв Крут у баченні студентів Луцького педагогічного коледжу. Актуальні проблеми сучасної освіти та науки в контексті євроінтеграційного поступу : матеріали ІV Міжнар. наук.-практич. конф. (26–27 квіт. 2018 р., Луцьк). Луцьк : Вежа-Друк, 2018. С. 10–12.
  3. Галан О., Курчаба О. Формування транскультурної компетентності у студентів. Методологічні та методичні проблеми викладання соціальноекономічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали доповідей (тез, статей) учасників IX науково-практичної конференції (21 листопада 2019 року) / за наук. ред. д-р філос. наук, доц., доц. кафедри гуманітарних наук Херсонської державної морської академії А. М. Лещенко; канд. істор. наук Б. М. Зека / укл. А. С. Фарина, Т. Й. Жалко.Луцьк : Волиньполіграф, 2019. С. 21–23.
  4. Фарина А., Курчаба О., Галан О. «Усна історія» у викладанні суспільних дисциплін. Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції «Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості» (Литва, м. Каунас, 21.02.2020 р.). Каунас, 2020. С. 44–48.
  5. Курчаба О. Національно-патріотичне виховання як складник освітнього процесу з дисципліни «Захист України». Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали X науково-практичної інтернет-конференції, 26 листопада 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 62–65.
  6. Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Особливості використання інтегрованого підходу з предметів «Всесвітня історія» та «Захист України». Проблеми й перспективи розвитку інформаційної, бібліотечної та архівної справи : матеріали доповідей учасників VІІІ Міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 30 листопада 2020 р.) / упоряд.: Т. Й. Жалко, Н. Г. Конон, Н. В. Ляшук.Луцьк : Луцький інститут розвитку людини Університету «Україна», 2020. Вип. 8. С. 23–26.
  7. Галан О. М, Курчаба О. Є. Використання дебатів у викладанні суспільних дисциплін. T Abstractsof XI InternationalScientificandPractica l Conference. Tallinn, Estonia, 2021. C. 122–125.
  8. Курчаба О. Включення ґендерного компонентупри вивченні дисципліни «Захист України». Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 85–88.URL: http://surl.li/uebo.
  9. Курчаба О. Національно-патріотичне виховання молоді в працях Михайла Грушевського. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (статей,тез) учасників/учасниць ХІ наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 24 листоп. 2021). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж»,2021. С. 32–35. URL: http://surl.li/baein.
  10. Курчаба О. Особливості вивчення дисципліни «Основи охорони праці та безпеки життєдіяльності» в педагогічних закладах фахової передвищої освіти. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : зб. матер. ХІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Луцьк, 22 груд. 2021 року) / уклад. Н. Денисенко, С. Марчук. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 42–43. URL: http://surl.li/baejx.

 

Вікторія РИЧКО – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

 

Електронна адреса: vrychko@lpc.ukr.education

 

Освіта:

Рівненський державний педагогічний інститут, 1993, спеціальність: педагогіка і психологія / дошкільна, кваліфікація: спеціаліст викладач дошкільної педагогіки і психології, методист дошкільного виховання

 

Навчальні дисципліни: «Образотворче мистецтво з методикою», практика «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

 

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Левицька В. А., Ричко В. К. Виховання молодого покоління засобами кольору: теоретичний аспект. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 18. Том 2. Одеса, 2019. С. 13–16.
  2. Левицька В. А., Ричко В. К. Особливості формування пізнавальних художніх інтересів молоді у сфері образотворчого мистецтва та дизайну. Педагогіка формування творчої особисті у вищій і загальноосвітніх школах. Збірник наукових праць. Т. 1. 2020. № 68. С. 78–82.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Ричко В. К., Левицька В. А. Я вчуся малювати тварин. Методичний збірник: методичний збірник для студентів педагогічних коледжів та учителів НУШ у проведенні уроків з образотворчого мистецтва. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2020. 122 с.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Левицька В. А., Ричко В. К. Формування духовної культури студентів на заняттях образотворчого мистецтва та дизайну. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю. 20 травня 2020 року.Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 177–179.
  2. Ричко В. Інтеграція як головний компонент організації образотворчої діяльності молодших школярів. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : збірник матеріалів Х Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (м. Луцьк, 27 лютого 2021 року). Луцьк : Волиньполіграф, 2021. С. 45–47.
  3. Ричко В. Мистецтво як засіб національно-патріотичного виховання особистості: практичний аспект. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць XІ наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 24 листоп. 2021). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 338–343. URL: http://surl.li/baein.
  4. Ричко В. Ушинський про естетичне виховання особистості. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : зб. матер. XІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Луцьк, 22 груд. 2021 року) / уклад. Н. Денисенко, С. Марчук. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 181–183. URL: http://surl.li/baejx.

 

Ольга ГАЛАН – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»

 

Електронна адреса: ohalan@lpc.ukr.education

 

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4322-7929

 

Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2007, спеціальність: культурологія, кваліфікація: магістр культурології

 

Навчальні дисципліни: «Мистецтво», «Основи філософських знань (філософія та релігієзнавство)», «Етика та естетика», «Історія України»

 

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Галан О. М. Контингент студентів середніх спеціальних педагогічних закладів у Волинській області у повоєнний час: Луцьке педагогічне училище. Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки,2018. С. 21–25.
  2. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. Europeanhumanitiesstudies: stateandsociety(нострифікація в Scopus). 3 (I). P. 64–86.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Робочий зошит для самостійної роботи студентів з етики та естетики / упоряд. О. М. Галан. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2019. 29 с.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Галан О. Освітня діяльність Українських січових стрільців на Волині. Українське державотворення: проблеми і сучасність: Зб. наук. праць. Вип.XІІІ / Ред. кол. Г. В. Бондаренко, О. Й. Дем’янюк та ін. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2017. С. 49–54.
  2. Галан О. М. Формування медіа компетентності в процесі вивчення суспільних дисциплін. Науковий журнал «Молодий вчений». № 12.1 (64.1). С. 21–25.
  3. .Галан О., Курчаба О. Дебатування в релігієзнавстві. Матеріали доповідей (тез, статей) учасників VІI науково-практичної конференції «Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі» (14 грудня 2017 року) / за наук. ред. д-р філос. наук, доц., доц. кафедри гуманітарних наук Херсонської державної морської академії А. М. Лещенко; канд. істор. наук Б. М. Зека / упор. А. С. Гарбарук. Луцьк : Волиньполіграф, 2018. С. 49–52
  4. Галан О. М. Використанняінтерактивнихметодів у викладанніетики. Збірникнауково-методичнихпрацьвикладачівЛуцькогопедагогічногоколеджу/ за ред. канд. пед. наук П. М. Бойчука; д-р пед. наук, доц. Н. В. Іванової; канд. філ. наук Л. М. Шуст.Луцьк :Луцькийпедагогічнийколедж, 2019. Вип. 12. С. 26–31.
  5. Фарина А., Курчаба О., Галан О. «Усна історія» у викладанні суспільних дисциплін. Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції «Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості» (Литва, м. Каунас, 21.02.2020 р.). Каунас, 2020. С. 44–48.
  6. Фарина А., Галан О. Сучасний театр як один із об’єктів вивчення курсу культурології. Сучасний рух науки: тези доп. X міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (2-3 квітня 2020 р.). Дніпро, 2020. Т. 2. С. 540–543.
  7. Галан О. Філософія античності: ґендерний дискурс. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, ЛПК, 30 берез. 2020 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 11–16.
  8. Галан О. Мистецькі та естетичні компетентності в освітньому процесі. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали X науково-практичної інтернет-конференції, 26 листопада 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 28–31.
  9. Галан О. М, Курчаба О. Є. Використання дебатів у викладанні суспільних дисциплін. T Abstractsof XI InternationalScientificandPracticalConference. Tallinn, Estonia 2021. C. 122–125.
  10. Галан О. Леся Українка і Стародавній Схід: кроскультурні точки. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 7–11.URL: http://surl.li/uebo.
  11. Галан О. Морально етичні принципи Михайла Грушевського. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць XІ наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 24 листоп. 2021). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 19–22. URL: http://surl.li/baein.
  12. Галан О., Луцюк Ю. Витоки та розвиток українського театрального мистецтва. Українське державотворення: проблеми і сучасність : Зб. наук. праць. Вип. ХVІІ / Ред. кол.: Г. В. Бондаренко, О. Й. Дем’янюк [та ін.]. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. С. 65–70.

 

Юлія ЛУЦЮК – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»

 

Електронна адреса:yulutsyuk@lpc.ukr.education

 

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2392-0200

 

Освіта: Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2005, спеціальність: культурологія, кваліфікація: спеціаліст з культурології

 

Навчальні дисципліни: «Мистецтво», «Методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі», практика «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

 

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи при вивченні дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство». Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. № 2 (9). С. 68–74.
  2. Єрко Г. І., Луцюк Ю. А. Дидактичні особливості впровадження бінарних уроків із предмета «Я у світі» в початковій школі: практичний аспект. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал.Випуск 5. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018. 178 с. С. 36–40.
  3. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю. А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи:точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 63. Т. 1. 162 с. С. 36-40.
  4. Фарина А., Луцюк Ю. Гуманітарна науково-дослідна робота студентів педагогічного закладу вищої освіти. Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : ПП Іванюк В. П.,2020. № 1 (16). С. 100–107.
  5. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної  платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін.Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2021. С. 249–257.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Луцюк Ю. Історія світових цивілізацій. Робочий зошит для перевірки знань студентів. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2017. 32 с.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Луцюк Ю. Краєзнавство як дієвий засіб громадянського та естетичного виховання студентської молоді. Збірник науково-методичних праць викладачів Луцького педагогічного коледжу. Випуск 10. Луцьк : ЛПК, 2017. С. 103–106.
  2. Луцюк Ю. Виховання толерантності сучасного студентства. Матеріали доповідей (тез, статей) учасників VІI науково-практичної конференції «Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі» (14 грудня 2017 року) / за наук. ред. д-р філос. наук, доц., доц. кафедри гуманітарних наук Херсонської державної морської академії А. М. Лещенко; канд. істор. наук Б. М. Зека / упор. А. С. Гарбарук. Луцьк, 2018. С. 92–97.
  3. Луцюк Ю., Галан О. Інтегрований урок як одна з нетрадиційних форм організації навчання. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали доповідей (тез, статей) учасників VІII науково-практичної конференції (22 листопада 2018 року) / за наук. ред. д-р філос. наук, доц., доц. кафедри гуманітарних наук Херсонської державної морської академії А. М. Лещенко; канд. істор. наук Б. М. Зека / укл. А. С. Фарина, Т. Й. Жалко. Луцьк : Волиньполіграф, 2018. С. 43–46.
  4. Луцюк Ю. Феномен відьмацтва в Україні та Європі. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 29 берез. 2018 року) / Луцький педагогічний коледж; наук. ред.: В. В. Гусаченка, Л. М. Деркач; упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : Волиньполіграф, 2019. С. 51–54.
  5. Луцюк Ю., Бортнюк Т. Нестандартний урок як один із засобів розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Методологічні та методичні проблеми викладання соціальноекономічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали доповідей (тез, статей) учасників IX науково-практичної конференції (21 листопада 2019 року) / за наук. ред. д-р філос. наук, доц., доц. кафедри гуманітарних наук Херсонської державної морської академії А. М. Лещенко; канд. істор. наук Б. М. Зека / укл. А. С. Фарина, Т. Й. Жалко.Луцьк : Волиньполіграф, 2019. С. 17–20.
  6. Бортнюк Т., Луцюк Ю. Фріда Кало: трагізм життя на межі з геніальністю. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, ЛПК, 30 берез. 2020 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 5–10.
  7. Луцюк Ю. Дистанційне навчання: переваги та недоліки. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали X науково-практичної інтернет-конференції, 26 листопада 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 65–69.
  8. Бортнюк Т., Луцюк Ю. Застосування проєктних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : збірник матеріалів Х Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (м. Луцьк, 27 лютого 2021 року). Луцьк : Волиньполіграф, 2021. С. 20–22.
  9. Луцюк А. М., Луцюк Ю. А. Василь Сухомлинський про сутність педагогічної майстерності. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Випуск 2. 2021. С. 74–78.
  10. Луцюк Ю. Формування естетичної культури студентів у процесі викладання мистецтва. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць XІ наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 24 листоп. 2021). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С.246–248. URL: http://surl.li/baein.
  11. Галан О., Луцюк Ю. Витоки та розвиток українського театрального мистецтва. Українське державотворення: проблеми і сучасність : Зб. наук. праць. Вип. ХVІІ / Ред. кол.: Г. В. Бондаренко, О. Й. Дем’янюк [та ін.]. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. С. 65–70.

 

Галина ГОЛЯ –викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії», методист навчально-методичного відділу

 

Електронна адреса:hholya@lpc.ukr.education

 

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6529-7296

 

Освіта:

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2013, спеціальність: історія, кваліфікація: магістр історії, викладач

Рівненський державний гуманітарний університет, здобувачка наукового ступеня PhD першого року навчання за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки

 

Навчальні дисципліни:  «Громадянська освіта»

 

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Бортнюк Т., Голя Г. Фінансова грамотність здобувачів освіти: теоретичні аспекти. Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2021. № 3 (39), С. 135–142.
  2. ГоляГ. Вітчизняна історіографія проблеми учительських кадрів церковнопарафіяльних шкіл. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2021. № 4.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Громадянська освіта. Навчально-методичний посібник / Упорядники Т. Бортнюк, Г. Голя. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. 94 с.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Голя Г. Формування активної громадянської позиції молоді в умовах сучасного світу. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали X науково-практичної інтернет-конференції, 26 листопада 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 36–39.
  2. Голя Г. Формування у студентів наукової картини світу під час вивчення інтегрованого курсу «Громадянська освіта». Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції(Дніпро, 12 лютого 2021 р). Дніпро : Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021. С. 128–131.
  3. Голя Г. Громадянська компетентність майбутніх учителів початкових класів – основа розвитку демократичного суспільства. Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень : ІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та науковців: тези доповідей (Дніпро, 25 березня 2021 р.). Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2021. С. 87–91.
  4. Голя Г. Ґендерна рівність в Україні: реалії та перспективи. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 42–46.URL: http://surl.li/uebo.
  5. Бортнюк Т., Голя Г. Екологічна освіта сучасного вчителя як складова освіти для сталого розвитку. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 1. 2021. С. 17–25.
  6. Голя Г., Бугайчук Н., Тарасюк В. Роль куратора академічної групи у формуванні проєктної культури майбутніх педагогів. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Випуск 2. 2021. С. 26–34.
  7. Голя Г. Методичні аспекти формування цінностей академічної доброчесності у майбутніх педагогів. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід : ІV Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених (Суми, 14-15 травня 2021 року). /за ред. О. М. Семеног. Суми : Видавництво СумДПУімені А. Макаренка, 2021. С. 70–74.
  8. Голя Г. УмовиформуваннягромадянськоїкомпетентностіучнівНовоїУкраїнськоїшколи. ЗбірникнауковихпрацьМіжнародноїнауково-практичноїконференції «Освіта, виховання та навчання: вітчизняний та міжнароднийдосвід» / Відповідальний редактор проф. Т. Ю. Дудка. Київ, 2021. С. 66–70.
  9. Голя Г. Проектний підхід у формуванні громадянської компетентності здобувачів освіти. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника : збірник матеріалів Vусеукраїнської науково-практичної конференції (м. Суми, 29–30 жовтня 2021 року) / за ред. О. М. Семеног. Суми : Видавництво СумДПУім. А. С. Макаренка, 2021. Випуск 5. С. 46–49.
  10. Голя Г. Соціокультурні аспекти підготовки вчителя національної школи: історико-педагогічний контекст.Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору : теорія, методологія, практика : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (присвяченої 30-й річниці Незалежності України), 11 листопада 2021. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 381–384. URL: http://surl.li/baeji.
  11. Голя Г. Актуалізація поглядів Михайла Грушевського на дидактику у підготовці сучасних вчителів освітніх галузей. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць XІ наук.-практ. інтернет-конф.(м. Луцьк, 24 листоп. 2021). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 22–27. URL: http://surl.li/baein.
  12. Голя Г. Актуальність поглядів К. Ушинського на проблему підготовки вчителя народної школи. Актуальні ідеї Василя Сухомлинського та Костянтина Ушинського в сучасному освітньому просторі: збірник матеріалів педагогічних читань(м. Луцьк, 26 лист. 2021 року, КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. С. Марчук, С. Вдович. Луцьк – Львів, 2021. С. 142–145. URL: http://surl.li/baejn.
  13. Голя Г. Вивчення громадянської освіти через структурно-логічні схеми. Актуальні питання методики викладання загальноосвітніх дисциплін в умовах реформування ЗФПО : матер. Всеукраїнської наук.-практ.конф., м. Київ, 2 листопада 2021 року / за заг. ред. Ю. В. Ївженка. Київ, 2021. Ч. 1. С. 61–65.

 

Науково-методична робота

Циклова комісія працює у руслі вирішення спільної науково-методичної проблеми: «Формування професійної компетентності майбутніх учителів/учительок крізь призму соціально-філософських вимірів сучасного українського суспільства». Підготовка студентів/студенток здійснюється за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» і освітнім ступенем «молодший бакалавр».

Педагоги/педагогині систематично подають свої розробки до збірника праць викладачів/викладачок закладу освіти, а також друкують допоміжні навчально-методичні матеріали для організації освітнього процесу.

Викладачі/викладачки циклової комісії значну увагу приділяють науковій роботі студенток/студентів, організації їх участі в різного рівня наукових та науково-практичних конференціях і конкурсах студентських наукових праць.

Один із напрямів роботи ‒ урізноманітнення освітнього процесу задля формування у молоді сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок, самостійного наукового пізнання. З 2012 року цикловою комісією ініційовано та щорічно проводиться конкурс студентських науково-дослідних робіт «Суспільство ХХІ століття очима молоді».

Щорічно, з 2010 року, за ініціативи циклової комісії проводиться міжвузівська науково-практична конференція «Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі» (з 2021 року – «Методологічні та методичні проблеми у сучасному освітньому процесі»). Результат наукового зібрання ‒ видання збірника матеріалів.

У квітні, починаючи з 2013 року, циклова комісія спільно з Центром ґендерної освіти проводить науково-практичний семінар «Ґендерні студії». За результатами семінару формується збірник тез.

Викладачі/викладачки циклової комісії – учасники/учасниці наукових конференцій, семінарів, «круглих столів», тренінгів, майстер-класів та ін.

Активно ведеться наукова співпраця циклової комісії із закладами освіти різного рівня: Волинським інститутом післядипломної педагогічної освіти, Луцьким інститутом розвитку людини Університету «Україна» (кафедра інформаційної діяльності та туризму, кафедра права та фінансів), Харківський національний університет радіоелектроніки (кафедра філософії), Волинський національний університет імені Лесі Українки.

Значну увагу викладачки/викладачі приділяють позанавчальній роботі зі студентками/студентами. При цикловій комісії функціонують: суспільно-політичний клуб «Всесвіт» (А. Кравець), дискусійний клуб «Veritas» (О. Галан), військово-патріотичний гурток «Патріот» (О. Курчаба). Позанавчальна діяльність ‒ це також долучення студенток/студентів разом із викладачами/викладачками циклової комісії до знакових для міста і регіону подій, візитах до Волинського краєзнавчого музею, Художнього музею міста, проведенні масових заходів з нагоди вшанування непересічних постатей, явищ в минулому та сьогоденні українства.

Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін – це об’єднання викладачів та викладачок із високим науковим та педагогічним потенціалом, апробація розробок котрих мають широку географію на теренах України та певні починання за її межами.

Контакти

Адреса: пр. Волі, 36, м. Луцьк
Волинська область, 43010

Ректор: (0332) 77-06-59
E-mail: lpk@ua.fm
lpc@lpc.ukr.education

Категорії

  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Графік роботи

Понеділок – п’ятниця: 8.00 – 17.00.

КЗВО «Луцький педагогічний коледж»
Волинської обласної ради
Всі права захищені © 2017.

Facebook
YouTube
Instagram
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти
КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради