КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін

Facebook

Голова циклової комісії

Галина ЄРКО, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», виклачка-методистка

Історична довідка

1973 року наказом директора Луцького педагогічного училища імені Ярослава Галана було створено циклову комісію викладачів історії та суспільствознавства.

1984 року її було перейменовано на циклову комісію викладачів суспільних дисциплін, в якій впродовж усієї історії її існування головували: М. Борисова, Г. Кварцяна, Н. Ворон, Т. Батючик, Н. Філюк, Г. Єрко, І. Ковальчук.

2014 року циклову комісію викладачів суспільних дисциплін перейменовано у кафедру суспільних дисциплін, яку в різні часи очолювали І. Ковальчук (кандидатка філософських наук, доцентка) та А. Фарина (кандидатка історичних наук).

З січня 2021 року у межах Луцького педагогічного фахового коледжу Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради створено циклову комісію суспільних та художньо-мистецьких дисциплін, яку очолює Г. Єрко.

Циклова комісія функціонує відповідно до Положення про циклову комісію суспільних та художньо-мистецьких дисциплін Луцького педагогічного фахового коледжу Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради.

 

Концепція діяльності

На всіх етапах суспільного розвитку загальнокультурна, громадянська та соціальна компетентності відігравали та відіграють важливу роль у формуванні національно-патріотичної свідомої особистості; особистості, яка орієнтується в культурному та духовному контексті сучасного суспільства й підготовці молодої людини до життя.

Один із головних напрямів діяльності циклової комісії ‒ удосконалення рівня освітнього процесу щодо формування у нової генерації сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок, самостійного наукового пізнання. У цьому контексті циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін відкрита для конструктивного діалогу та співпраці з колегами як міста, регіону, України, так і зарубіжжя.

В освітньому процесі викладачки та викладачі циклової комісії спираються на новітні інтерактивні методи викладання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Викладачки/викладачі циклової комісії апробують нові методичні технології організації освітнього процесу, зокрема, модульно-рейтингову систему, дебати, методи критичного мислення, тренінги, онлайн-навчання, формують медіаграмотність як студентів/студенток, так і викладачів/викладачок тощо.

У своїй діяльності викладачки та викладачі циклової комісії беруть за основу твердження англійського історика та філософа Томаса Карлейля: «Кращі вчителі не вчать – вони піднімаються на рівень мистецтва і діляться з нами собою, тим кращим, що складає їх особу».

Склад циклової комісії

Галина ЄРКО – викладачка, голова циклової комісії, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладачка-методистка

Членкиня експертної групи з громадянської освіти та правознавства (наказ МОН України «Про утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп» № 95 від 22.01.2021)

Голова обласного методичного об’єднання викладачів суспільних дисциплін закладів фахової

передвищої освіти Волинської області

 Електронна адреса:halynayerko@lpc.ukr.education

 Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7637-8558

GOOGLE Scholar: http://surl.li/bafmq

 Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1988, спеціальність: історія, кваліфікація: вчитель історії та суспільствознавства середньої школи

Луцький інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», 2011, спеціальність: документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація: магістр з документознавства, менеджер органів державної влади і управління

 Навчальні дисципліни: «Соціологія», «Методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі», «Історія України», «Історія: Україна і світ», «Методика навчання предметів громадянської та історичної, соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі», практика «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

 Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи при вивченні дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство». Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. № 2 (9). С. 68–74.
  2. Єрко Г. І. Формування навичок медіаграмотності вчителів початкових класів при викладанні предмета «Я у світі»: практичний аспект. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип. LXXXII. Том 1. Херсон : ВД «Гельветика», 2018. С. 122–127.
  3. Єрко Г. І., Луцюк Ю. А. Дидактичні особливості впровадження бінарних уроків із предмета «Я у світі» в початковій школі: практичний аспект. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал.Випуск 5. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2018. С. 36–40.
  4. Єрко Г. І. Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи під час вивчення дисципліни «Соціологія». Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Наукове видання. Збірник наукових праць «Педагогічні науки».Випуск 3 (38). 2018. С. 223–229.
  5. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю. А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи: точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 63. Т. 1. С. 36–40.
  6. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. Europeanhumanitiesstudies: stateandsociety (нострифікація в Scopus). 2019 3 (I). P. 64–86.
  7. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін.Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2021. С. 249–257.
  8. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика», 2021. Число 24. С. 99–103.
  9. Філюк О., Єрко Г., Галан О. Історія родини волинських словаків Залет: спогади жительки села Боратин Ганни Матвіївни Зай. Літопис Волині Всеукраїнський науковий часопис. Одеса: ВД «Гельветика», 2020. Число 23. С. 25–29.
  10. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення молодших школярів із громадянської та історичної освітньої галузі: практичний аспект. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 1. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2022. С. 243–248. URL: https://cutt.ly/QXi6pv1.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Молодь України – 2017. Результати соціологічного дослідження / Автори/-ки: Н. Дмитрук, Г. Падалка, Н. Тілікіна, Г. Єрко, Н. Півоварова, К. Нагорняк, О. Харченко, С. Кірєєв. Тернопіль : ТОВ «Терно-граф», 2017. 72 с.
  2. Експертиза шкільних підручників. Інструктивно-методичні матеріали для експертів щодо здійснення антидискримінаційної експертизи електронних версій проектів підручників, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти / Авторський колектив: Т. Дрожжина, О. Дубовик, Г. Єрко, Н. Забуга, О. Малахова, О. Марущенко, Н. Михайловська, Я. Салахова, В. Селіваненко; за заг. ред. О. А. Малахової. Київ, 2018. 40 с. URL: https://goo.gl/7fbfZT.
  3. Методи й технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі: практичний кейс (громадянська та історична освітня галузь) : навч.-метод. посіб. /авт.-упоряд.: Г. Єрко, Ю. Луцюк. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2022. 76 с.

Олег КАЗМІРЧУК – викладач, завідувач відділення початкової та дошкільної освіти, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист, нагрудний знак «Відмінник освіти України»

 Електронна адреса:okazmirchuk@lpc.ukr.education

 Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4253-3337

 Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 1996, спеціальність: історія, кваліфікація: викладач соціальних дисциплін та історії

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2007, спеціальність: історія, кваліфікація: магістр історії

 Навчальні дисципліни: «Історія: Україна і світ»

 Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Гарбарук А., Казмірчук О. Полонійна преса у західних областях України (1991–2016 рр.). Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Історія. Вип. 25. Вінниця, 2017. С. 164–168.
  2. Гарбарук А. С., Казмірчук О. А. Історична пам’ять – суттєвий чинник кристалізації етнічної ідентичності. Politicus : науковий журнал. 2017. Вип. 6. С. 150–153.
  3. Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Національно-патріотичне виховання студентів крізь викладання суспільних дисциплін: теорія і практика. Педагогічний часопис Волині. 2018. № 2. С. 31–37.
  4. Гарбарук А., Казмірчук О. Науково-популярні видання – складова вивчення курсу «Історія України» у закладі вищої освіти. Педагогічний часопис Волині. 2018 № 2. С. 52–57.
  5. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю.А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи: точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 63. Т. 1. С. 36–40.
  6. Фарина А., Казмірчук О. Волинський контекст українсько-польського діалогу в релігійній площині на початку XXI століття. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Історичні науки. Том 30 (69). 2019. № 2. С. 85–89.
  7. Фарина А., Казмірчук О. Об’єднання поляків Львівщини як новочасне явище полікультурного простору незалежної України. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія: Історичні науки. Вип. 40. Ізмаїл, 2019. С. 174–180.
  8. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. Europeanhumanitiesstudies: stateandsociety (нострифікація в Scopus). 2019 3 (I). P. 64–86.
  9. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика», 2021. Число 24. С. 99–103.

Анатолій КРАВЕЦЬ – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист

 Електронна адреса:akravetsj@lpc.ukr.education

 Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5289-8268

 Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1984, спеціальність: історія, кваліфікація: вчитель історії та суспільствознавства середньої школи

Луцький інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», 2016, спеціальність: комп’ютерні системи та мережі, кваліфікація: інженер з комп’ютерних систем

 Навчальні дисципліни: «Історія України»

 Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Кравець А. І. Сестри милосердя в період Першої світової війни. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Ред. кол.: Г. В. Бондаренко та ін. Луцьк, 2017. Число 17. С. 49–52.
  2. Кравець А. І. Капеланство армії УНР. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Ред. кол.: Г. В. Бондаренко та ін. Луцьк, 2017. Число 18. С. 36–39.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Кравець А. І. Суспільно-політичний клуб «Всесвіт» як форма виховної роботи у Луцькому педагогічному коледжі. 2-ге вид., переробл. і допов. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2020. 197 с.
  2. Демʾянюк О., Кравець А. Волинські вояки на захисті територіальної цілісності України (2014–2017): біографічні нариси. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2020. 128 с.
  3. Кравець А. Вони захищали Волинь від нацистських загарбників : біографічні нариси. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. 68 с.
  4. Кравець А., Курдельчук Г. Постатті України в картинах художника А. Орльонова. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. 83 с.

Алла ХОМЯРЧУК – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладачка-методистка

 Електронна адреса: akhomyarchuk@lpc.ukr.education

 Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7229-7905

 Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 1994,спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання, кваліфікація: вчитель початкових класів середньої школи

 Навчальні дисципліни: «Методика трудового навчання з практикумом», «Викладання предметів технологічної освітньої галузі (практикум з методикою)», практика «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Хомярчук А. П., Антонюк Н. А. Національно-патріотичне виховання молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. Педагогічний часопис Волині: науковий журнал.№ 4 (11). 2018. С. 9–14.
  2. Фаст О. Л., Хомярчук А. П. Організаційно-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до гурткової роботи з українознавства. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наукових праць. Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2020. № 70. Т. 4. С. 167–171.
  3. Замелюк М. І., Хомярчук А. П. Інтервенція педагогіки партнерства засобами креативної студії «Майстерня ляльок». Щоквартальний науково-методичний журнал «Освіта та розвиток обдарованої особистості». № 4 (83) / ІV квартал / 2021. С. 66–69.
  4. Неділько І. М., Хомярчук А. П., Магдисюк Л. І. Інноваційне освітнє середовище: теоретичний аспект. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. № 6 (11). 2022. С. 278–288.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Технологія організації відпочинку і оздоровлення дітей в сучасному дитячому оздоровчому закладі» (теоретичний аспект). Навчально-методичний посібник 4-е вид., доп. та перероблене / Упорядники С. П. Бахомент, Н. В. Борбич, А. П. Хомярчук. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2019. 300 с.
  2. Беспарточна О., Замелюк М., Левицька В., Хомярчук А. Педагогіка партнерства в освітньому середовищі: теорія і технологія. Навчальний посібник. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2021. 155 с. (6,45 д. а.)

Олександр КУРЧАБА – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», старший викладач

Голова обласного методичного об’єднання викладачів БЖД та ЦО закладів фахової передвищої освіти Волинської області

 Електронна адреса: okurchaba@lpc.ukr.education

 Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4971-6435

 Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1991, спеціальність: початкове військове навчання і фізичне виховання, кваліфікація: викладач початкового військового навчання і фізичного виховання

 Навчальні дисципліни: «Захист України», «Безпека життєдіяльності», «Безпека життєдіяльності та охорони праці»

 Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Бортнюк Т. Ю., Курчаба О. Є. Екологічна регламентація енергетики України. Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електронне наукове фахове видання ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури». 2018. Вип. 1. С. 251–255. URL: http://easterneurope-emb.in.ua/12-2018-ukr.
  2. Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Національно-патріотичне виховання студентів крізь викладання суспільних дисциплін: теорія і практика. Педагогічний часопис Волині. 2018 № 2. С. 31–37.
  3. Фарина А., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. Europeanhumanitiesstudies: stateandsociety (нострифікація в Scopus). 2019 3 (I). P. 64–86.
  4. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін.Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2021. С. 249–257.
  5. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика», 2021. Число 24. С. 99–103.
  6. Левицький О. І., Курчаба О. Є. Патріотичне виховання як частина освітнього процесу студентів. Acta Paedagogiсa Volynienses. Випуск 2. 2022. С. 79–84.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Основи цивільного захисту : курс лекцій / упоряд. О. Є. Курчаба. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2018. 124 с.

Вікторія РИЧКО – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

 Електронна адреса: vrychko@lpc.ukr.education

 Освіта:

Рівненський державний педагогічний інститут, 1993, спеціальність: педагогіка і психологія / дошкільна, кваліфікація: спеціаліст викладач дошкільної педагогіки і психології, методист дошкільного виховання

 Навчальні дисципліни: «Образотворче мистецтво з методикою навчання», практика «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

 Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Левицька В. А., Ричко В. К. Виховання молодого покоління засобами кольору: теоретичний аспект. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 18. Том 2. Одеса, 2019. С. 13–16.
  2. Левицька В. А., Ричко В. К. Особливості формування пізнавальних художніх інтересів молоді у сфері образотворчого мистецтва та дизайну. Педагогіка формування творчої особисті у вищій і загальноосвітніх школах. Збірник наукових праць. Т. 1. 2020. № 68. С. 78–82.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Ричко В. К., Левицька В. А. Я вчуся малювати тварин. Методичний збірник: методичний збірник для студентів педагогічних коледжів та учителів НУШ у проведенні уроків з образотворчого мистецтва. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2020. 122 с.

Ольга ГАЛАН – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»

 Електронна адреса: ohalan@lpc.ukr.education

 Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4322-7929

 Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2007, спеціальність: культурологія, кваліфікація: магістр культурології

 Навчальні дисципліни: «Мистецтво», «Основи філософських знань (філософія та релігієзнавство)», «Етика та естетика», «Історія України»

 Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Галан О. М. Контингент студентів середніх спеціальних педагогічних закладів у Волинській області у повоєнний час: Луцьке педагогічне училище. Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки,2018. С. 21–25.
  2. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. Europeanhumanitiesstudies: stateandsociety(нострифікація в Scopus). 2019 3 (I). P. 64–86.
  3. Філюк О., Єрко Г., Галан О. Історія родини волинських словаків Залет: спогади жительки села Боратин Ганни Матвіївни Зай. Літопис Волині Всеукраїнський науковий часопис. Одеса: ВД «Гельветика», 2020. Число 23. С. 25–29.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Робочий зошит для самостійної роботи студентів з етики та естетики / упоряд. О. М. Галан. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2019. 29 с.
  2. Мистецтво. Культурні регіони світу : навч. посіб. / авт.-упоряд. О. Галан, Ю. Луцюк. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2022. 112 с.

Юлія ЛУЦЮК – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

 Електронна адреса:yulutsyuk@lpc.ukr.education

 Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2392-0200

 Освіта: Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2005, спеціальність: культурологія, кваліфікація: спеціаліст з культурології

 Навчальні дисципліни: «Мистецтво», «Методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі», «Методика навчання предметів громадянської та історичної, соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі», «Культурологія», практика «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

 Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи при вивченні дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство». Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. № 2 (9). С. 68–74.
  2. Єрко Г. І., Луцюк Ю. А. Дидактичні особливості впровадження бінарних уроків із предмета «Я у світі» в початковій школі: практичний аспект. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал.Випуск 5. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018. 178 с. С. 36–40.
  3. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю. А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи:точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 63. Т. 1. 162 с. С. 36-40.
  4. Фарина А., Луцюк Ю. Гуманітарна науково-дослідна робота студентів педагогічного закладу вищої освіти. Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : ПП Іванюк В. П.,2020. № 1 (16). С. 100–107.
  5. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної  платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін.Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2021. С. 249–257.
  6. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення молодших школярів із громадянської та історичної освітньої галузі: практичний аспект. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 1. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2022. С. 243–248. URL: https://cutt.ly/QXi6pv1.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Луцюк Ю. Історія світових цивілізацій. Робочий зошит для перевірки знань студентів. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2017. 32 с.
  2. Мистецтво. Культурні регіони світу : навч. посіб. / авт.-упоряд. О. Галан, Ю. Луцюк. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2022. 112 с.
  3. Методи й технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі: практичний кейс (громадянська та історична освітня галузь) : навч.-метод. посіб. /авт.-упоряд.: Г. Єрко, Ю. Луцюк. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2022. 76 с.

Галина ГОЛЯ – викладачка, кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії», методист навчально-методичного відділу

 Електронна адреса: hholya@lpc.ukr.education

 Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6529-7296

 Освіта:

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2013, спеціальність: історія, кваліфікація: магістр історії, викладач

Рівненський державний гуманітарний університет, здобувачка наукового ступеня PhD першого року навчання за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки

Навчальні дисципліни:  «Основи медіаграмотності (Громадянська освіта)»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Бортнюк Т., Голя Г. Фінансова грамотність здобувачів освіти: теоретичні аспекти. Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2021. № 3 (39), С. 135–142.
  2. Голя Г. Вітчизняна історіографія проблеми учительських кадрів церковнопарафіяльних шкіл. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2021. № 4.
  3. Golya G. et al. Examining the Practices and Challenges of Distance Education of PhD Candidates in the Context of COVID-19. Journal of Learning for Development. Vol. 9. № 1. 2022, Р. 73–88. (Scopus).
  4. Голя Г. М. Компетентнісний підхід у процесі підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). Київ : Видавнича група «Наукові перспективи», 2022. № 10(15). С. 103–113.
  5. Голя Г. М. Компетентнісний підхід у процесі підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). Київ : Видавнича група «Наукові перспективи». 2022. № 10(15). С. 103–113.
  6. Сиротюк Н. М., Голя Г. М. Комфортне освітнє середовище у закладах освіти: дизайн оформлення та особливості формування патріотичного осередку. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2022. № 3. С. 112–118.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Громадянська освіта. Навчально-методичний посібник / Упорядники Т. Бортнюк, Г. Голя. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. 94 с.

 

Науково-методична робота

Циклова комісія працює у руслі вирішення спільної науково-методичної проблеми: «Формування професійної компетентності майбутніх учителів/учительок крізь призму соціально-філософських вимірів сучасного українського суспільства». Підготовка студентів/студенток здійснюється за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» і освітнім ступенем «молодший бакалавр».

Педагоги/педагогині систематично подають свої розробки до збірника праць викладачів/викладачок закладу освіти, а також друкують допоміжні навчально-методичні матеріали для організації освітнього процесу.

Викладачі/викладачки циклової комісії значну увагу приділяють науковій роботі студенток/студентів, організації їх участі в різного рівня наукових та науково-практичних конференціях і конкурсах студентських наукових праць.

Один із напрямів роботи ‒ урізноманітнення освітнього процесу задля формування у молоді сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок, самостійного наукового пізнання. З 2012 року цикловою комісією ініційовано та щорічно проводиться конкурс студентських науково-дослідних робіт «Суспільство ХХІ століття очима молоді».

Щорічно, з 2010 року, за ініціативи циклової комісії проводиться міжвузівська науково-практична конференція «Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі» (з 2021 року – «Методологічні та методичні проблеми у сучасному освітньому процесі»). Результат наукового зібрання ‒ видання збірника матеріалів.

У квітні, починаючи з 2013 року, циклова комісія спільно з Центром ґендерної освіти проводить науково-практичний семінар «Ґендерні студії». За результатами семінару формується збірник тез.

Викладачі/викладачки циклової комісії – учасники/учасниці наукових конференцій, семінарів, «круглих столів», тренінгів, майстер-класів та ін.

Активно ведеться наукова співпраця циклової комісії із закладами освіти різного рівня: Волинським інститутом післядипломної педагогічної освіти, Луцьким інститутом розвитку людини Університету «Україна» (кафедра інформаційної діяльності та туризму, кафедра права та фінансів), Харківський національний університет радіоелектроніки (кафедра філософії), Волинський національний університет імені Лесі Українки.

Значну увагу викладачки/викладачі приділяють позанавчальній роботі зі студентками/студентами. При цикловій комісії функціонують: суспільно-політичний клуб «Всесвіт» (А. Кравець), дискусійний клуб «Veritas» (О. Галан), військово-патріотичний гурток «Патріот» (О. Курчаба). Позанавчальна діяльність ‒ це також долучення студенток/студентів разом із викладачами/викладачками циклової комісії до знакових для міста і регіону подій, візитах до Волинського краєзнавчого музею, Художнього музею міста, проведенні масових заходів з нагоди вшанування непересічних постатей, явищ в минулому та сьогоденні українства.

2022 року укладено угоду про співпрацю між цикловою комісією і кафедрою теорії та методики викладання шкільних предметів Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін – це об’єднання викладачів та викладачок із високим науковим та педагогічним потенціалом, апробація розробок котрих мають широку географію на теренах України та певні починання за її межами.

План роботи
Заходи циклової комісії
Звіт циклової комісії за 2022 рік
Звіт циклової комісії за 2021 рік

Контакти

Адреса: пр. Волі, 36, м. Луцьк
Волинська область, 43010

Ректор: (0332) 77-06-59
E-mail: lpk@ua.fm
lpc@lpc.ukr.education

Категорії

  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Графік роботи

Понеділок – п’ятниця: 8.00 – 17.00.

КЗВО «Луцький педагогічний коледж»
Волинської обласної ради
Всі права захищені © 2017.

Facebook
YouTube
Instagram
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти
КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради