Період: 2017 – 2021
Фаст Ольга Леонідівна – 1,8,12,19
1
- Фаст О. Л. OrganizationalCultureandTechnology-InfusedManagementinHigherEducation: Theoretical and Empirical Aspects// Information Technologies and Learning Tools, 2017, Vol. 61, № 5. pp. 219–233.
- Фаст О. Л. European Models and Innovative Practices of Doctoral Training. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. 2016. № 2 (304). С. 121–127.
- Фаст О. Л. Модернізація інституту наукового керівництва у контексті управління якістю підготовки науково-педагогічних кадрів. Transformacjaśrodowiskamiędzynarodowego i jegowielowymiarowość,Tom 5, R. Kordonski, A. Kordonska, D. Kamilewicz-Rucińska (red.), LwowskiUniwersytetNarodowyim. IwanaFranki, Lwów-Olsztyn 2017, s. 285–296.
- Issuesin Doctoral Research Supervision Studies: a Reviewof the Literature // Міжнародне науково-практичне видання KELM “Knowledge. Education. Law. Management”, Lodz: WyzszSzkolaInformatyki I Umiejrtnosci. 2017. № 4 (20).
- Фаст О. Л. Європейська освітня політика щодо управління якістю підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. Міжнародний науковий журнал “ScienceRise: PedagogicalEducation” № 1 (21).
- Фаст О. Л. Ефективність наукового керівництва як чинник забезпечення якості докторської освіти: європейський контекст. Молодь і ринок. № 1 (156). С. 42–48.
- Фаст О. Л. Методологічні орієнтири формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів у контексті викликів освітньої реформи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. № 8 (82). С. 251–
- Фаст О. Л., Хомярчук А. П. Організаційно-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до гурткової роботи з українознавства. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Вип. 70. С. 167–171.
- Фаст О. Л. Тенденції інноваційного розвитку докторської освіти у Європейському просторі вищої освіти. Педагогічні науки. Вип. 92. С. 96–102.
- Фаст О. Л. Партисипативний супровід формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів початкових класів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Вип. 68. С. 202–207.
- Boychuk, P.M., Fast, O.L., Shevchuk, O.P., Horobets,T.V., Shkoba, V.A. (2021). TheImpactoftheAcademicAdvisingStyleontheDevelopmentofan
AcademicIntegrityCultureamongFuturePhDCandidates. Internationaljournaloflearning, TeachingandEducationalResearch. Vol 20, No 4, 2021, P. 302-319.
8
- Один із виконавців наукового проекту «Європеїзація докторських програм у галузі теорії освіти на засадах міждисциплінарного та інклюзивного підходів» ЄС ЕРАЗМУС+: Жан Моне, 2018 р., 600071-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE (2018 -2021 рр.) Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.
- Один із відповідальних виконавців проекту «МЕДІА&КАПСУЛИ», що є складовою національного проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність – національне розгортання (2021-2022)»», якийреалізовує Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси та за підтримки посольств США та Великої Британії.
- Член радакційних колегій наукових видань, включених до переліку фахових видань України:
- Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи. Режим доступу: http://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/redcolegiya
- Науковий журнал«Академічні студії. Серія: Педагогіка» Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Режим доступу: http://academstudies.volyn.ua/index.php/pedagogy/editorial
12
- Фаст О. Л. Управління інноваційним розвитком докторської освіти. Інноваційний розвиток вищої освіти: Глобальний та національний виміри змін: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (06-07 квітня 2017 р.). Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2017. С. 140–143.
- Фаст О. Л. Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в умовах ступеневої організації вищої освіти. Академічна культура в освітньому просторі: збірник матеріалів усеукраїнської науково-практичної конференції (м. Суми, 18 травня 2017 року)/ за ред. О.М. Семеног, О.В. Семеніхіної. Суми: Видавництво СумДПУ імені А.С. Макаренка. 2017. Випуск 1. С. 42–46.
- InnovationinPreparingEducationalResearchersinthe EU Context. Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 року). Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Одеса: Видавничий дім «Гельветика». 2017. C. 130–132.
- Фаст О. Л.Теоретичні аспекти управління змінами у закладі вищої освіти. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. Матеріали Міжнародної наукової конференції «Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень». (12 червня 2020 р.). С.145–151.
- Фаст О. Л. Забезпечення якості підготовки майбутніх педагогів Нової української школи: swot-аналіз. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: збірник матеріалів Четвертої усеукраїнської науково-практичної конференції (м. Суми, 22 жовтня 2020 року)/ за ред. О. М. Семеног. Суми: Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. Випуск 2. С. 45-47.
- Інтеграція українознавчих студій у зміст професійної підготовки майбутніх учителів початкової щколи. Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Випуск № 5 (47)/2021. Режим доступу: https://www.zoippo.zp.ua/pages/publications/el_gurnal/pages/vip47.html
- Бойчук П. М., Фаст О. Л. Національний досвід розроблення стратегії розвитку закладу вищої освіти в Україні: case-study. Академічні студії. Серія: Педагогіка. 2021. Вип. 1. С. 3-16.
19
- Ukrainian-American Association of College Educators (Україно-Американська Асоціація викладачів вищої школи).
- Науково-дослідницька лабораторія «Академічна культура педагога-дослідника», Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка.