КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Склад кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій

Тетяна БОРТНЮК

Завідувач кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій, кандидат економічних наук за спеціальністю: 08.00.03 – економіка та управління національним господарством доцент кафедри освітніх, педагогічних технологій.

Електронна адреса: tbortnyuk@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9673-1366

Освіта: Волинський державний університет ім. Лесі Українки, 2004, спеціальність: фінанси;  кваліфікація:  магістр з фінансів

Навчальні дисципліни: «Основи публічного управління, менеджменту та маркетингу у сфері фізичної культури і спорту», «Економічний менеджмент», «Формування фінансової грамотності молодших школярів»,  «Методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі», «Основи фінансової грамотності дітей дошкільного віку».

Науково–методична діяльність:

Статті у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus або Web of Science core collection:

  1. Bortniuk T., Trybulkevych K., Zaitseva A., Lupak N., Dychkivska. The Influence Of Social Reflection To Enhance The Efficiency Of Professional Communication Of The In-Service Teachers In The Settings Of Methodical Work. Applied Linguistics Research Journal, 2020, 4 (9), р. 182-189. http://www.alrjournal.com/jvi.aspx?un=ALRJ-87894&volume=4&issue=9
  2. Tetiana Bortniuk, Nadiia Kravchuk, Nelia Kinakh, Karina Fedosenko, Anna Burlaka. Technologies Of Educational Activity Development: Theoretical Fundamentals. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.11, November 2021, pp. 177-180. http://www.ijcsns.org/07_book/html/202111/202111024.html. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.11.24.
  3. Tetiana Bortniuk, Tetiana Smyrnova,  Tetiana Tkachenko, Svitlana Yakymenko, Larysa Pushkar , Kateryna Desiatnyk. Methodological Principles of Didactics Ddevelopment in Educational Activity of Higher Eeducation Institutions. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.2, February 2022. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.2.50 (Web of Science)

Статті у періодичних наукових виданнях, включені до переліку наукових фахових видань України:

  1. Бортнюк Т. Ю., Фаловська І. Д. Методика формування економічних компетенцій дітей дошкільного віку як запорука фінансового благополуччя. Педагогічний часопис Волині. 2018.  №2. С. 93–99.
  2. Бортнюк Т., Пріма Р. Підприємницька компетентність сучасного вчителя Нової української школи: теоретичні аспекти. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія: Педагогічні науки. 2020. Випуск 49. С. 105-111.
  3. Бортнюк Т. Ю. Дидактична гра як засіб формування підприємницької компетентності учнів початкової школи. Acta Paedagogika Volynienses. № 3. 2021. С. 34-39.
  4. Бортнюк Т. Ю., Голя, Г. М. Фінансова грамотність здобувачів освіти: теоретичні аспекти. Педагогічні науки: теорія та практика, (3), 2021. С. 135-141. https://doi.org/10.26661/2786-5622-2021-3-18
  5. Бортнюк Т. Ю. Принципи формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2021, № 8 (112). С. 104-114. https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/04/12-2.pdf DOI DOI 10.24139/2312-5993/2021.08/104-114
  6. Bortniuk Т. Тhe main aspects of forming entrepreneurial competence in future teachers in ukrainian and foreign experience. Порівняльна професійна педагогіка. 11(2)/2021. С. 99-105. https://www.khnu.km.ua/root/files/02/20220/13.pdf DOI: 10.3189/2308-4081/2021-11(2)-11
  7. Бортнюк Т. Ю. Феномен підприємливості як ключової компетентності особистості. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2021, № 6 (110). С. 150-160. DOI 10.24139/2312-5993/2021.06/150-160 https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/04/62021-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9.pdf
  8. Бортнюк Т. Ю. Формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи: критеріальна характеристика. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2021, № 7 (111). С. 14-22.
  9. Бортнюк Т. Ю. Формування підприємницької компетентності  майбутнього вчителя початкової школи: вітчизняний і зарубіжний досвід. Наукові записки Вінницького  державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. – 2021. – Випуск 68. С. 111-116.

Апробаційні матеріали з наукової або професійної тематики:

  1. Бортнюк Т., Денисенко Н. Дуальна освіта як складова професійної мобільності сучасного педагога. Виклики та парадокси соціальної взаємодії в постмодерновому світі: лінгвістичний та психологічний аспекти: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 11-12 квітня 2019 р.). Луцьк: Волиньполіграф, 2019. С. 236-240.
  2. Бортнюк Т. Нестандартний урок як один із засобів розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (тез, статей) учасників IХ наук.-практ. конф. (Луцьк, 21 лист. 2019 р.). Луцьк, 2019. С.
  3. Бортнюк Т. Ю., Найт Н. Ф., Денисенко Н. Г.Physical Development of the Person through the Prism of K. D. Ushynskyi’s Pedagogy: the Reformation Period (Фізичний розвиток особистості крізь призму педагогіки К. Д. justify: реформаторський період). Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти: зб. матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 26 березня 2020 року, Луцьк / Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2020. С. 152–156.
  4. Бортнюк Т., Луцюк Ю. Застосування проєктних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірник матеріалів Х  Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (м. Луцьк, 27 лютого 2021 року). Луцьк: Волиньполіграф, 2021. С. 20-22.
  5. Бортнюк Т. Ґендерна рівність як ціль сталого розвитку. Ґендерні студії: матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного онлайн-семінару (21.04.2021 р., Луцький педагогічний коледж). 2021. С. 18-21.
  6. Бортнюк Т. Ю., Голя Г. М. Екологічна освіта сучасного вчителя як складова освіти для сталого розвитку. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Видавничий дім «Гельветика», Вип.1, 2021. С. 17-25
  7. Бортнюк Т., Фаловська І. Соціально-психологічна готовність дошкільнят до засвоєння та використання знань із соціально-фінансової грамотності. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (присвяченої 30-й річниці Незалежності України), 11 листопада 2021 року / уклад. С. Марчук, І. Ковальчук. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 166-169.
  8. Бортнюк Т., Тарасюк Л. Дотримання академічної доброчесності як запорука якісної освіти. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : Матеріали доповідей (тез, статей) учасників ХІ науково-практичної конференції (24 листопада 2021 року). Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, C. 87-91.
  9. Бортнюк Т. Розвиток приватних шкіл як стимул розвитку ринку освітніх послуг в Україні. Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки  і техніки у ХХІ столітті : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року). Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2 Рівне: Видавничий дім «Гельветика». Ч. 3. С. 143-146.
  10. Бортнюк Т. Застосування Сократівського методу в сучасному освітньому процесі. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірник матеріалів XІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Луцьк, 22 грудня 2021 р.) / уклад. Н. Денисенко, С. Марчук. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. C. 13-15.
  11. Бортнюк Т. Ігрові технології у формуванні підприємницької компетентності у початковій школі. Priority directions of development of science and education : Materials of the ІІІ International research and practical internet conference (December, 24, 2021) : collection of abstracts // for the general ed. Ph.D Sergii Onyshchenko. Zdar nad Sazavou : “DEL a.s.”, 2021. Р. 28-31.
  12. Бортнюк Т. Ю., Бойчук Н. Р. Особливості розвитку творчого мислення у дітей молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 06 квітня 2022 року. Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2022. С. 231-234.
  13. Бортнюк Т. Ю., Кульчицька М. П. Особливості викладання інтегрованого курсу  «Я досліджую світ» у початковій школі. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 06 квітня 2022 року. Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2022. С. 255-257.
  14. Навчально-методичні посібники     
  15. Бортнюк Т. Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Основи економічної теорії» для студентів вищих навчальних закладів. Луцьк: Вежа-Друк, 2017. 40 с.
  16. Бортнюк Т. Робочий зошит для самостійної та індивідуальної роботи студентів із дисципліни «Основи підприємництва та управлінської діяльності». Луцьк: Вежа-Друк, 2017. 35 с.
  17. Бортнюк Т., Голя Г. Громадянська освіта: навчально-методичний посібник. Луцьк, ФОП Іванюк В. П., 2021. 82 с.
  18. Бортнюк Т. Ю. Робочий зошит для практичних занять з курсу «Основи економіки». Луцьк, ФОП Іванюк В. П., 2021. 40 с.
  19. Бортнюк Т., Поліщук Н. Методичні рекомендації щодо виконання та захисту курсових робіт (з методики навчання громадянської та історичної, соціальної та здоров’язбережувальної освітніх галузей) для студентів/студенток освітнього ступеня бакалавр за галуззю знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 013 Початкова освіта. Луцьк, ФОП Іванюк В. П., 2021. 32 с.

 

Оксана РАКОВЕЦЬ

Старший викладач кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій, начальник навчального відділу.

Науковий ступінь: кандидат біологічних наук

Електронна адреса: orakovets@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори: ORCID 0000-0002-1780-270X, Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=xfJ2-esAAAAJ&hl=uk&authuser=1

Освіта: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2010, спеціальність: біологія, кваліфікація: магістр біології

Навчальні дисципліни: Анатомія людини з основами спортивної морфології, Фізіологія людини, Фізіологія рухової активності та спорту, Здоровий спосіб життя та профілактика ВІЛ/СНІДу, Неврологічні основи логопедії.

Науково-методична робота:

  1. Rakovets О., Kuznetsov I., Osyp M, Kotsan I. Електрична активність мозку у осіб з різним рівнем егоїзму-альтруїзму. 2018, ScienceRise: Biological science. №3 (12). С. 29-33.
  2. Раковець О., Осип М. А. Особливості використання комплексного психологічного підходу у визначенні соціотипу студентів, 2018. Педагогічний часопис Волині. № 2(9). 2018 . С. 147-152.
  3. Rakovets O. Sexual peculiarities of the fast EEG-rhythms electrogenesis in the individuals with altruistic type of social behavior. 2018. United Journal, 16, 3-7.
  4. Rakovets O., Kuznetsov I., Kotsan I. Behavior reaction scharacteristic of the individuals with egoistic and altruistic type of social behavior. EUREKA: Social and Humanities, 2018. №5, P. 11-15.
  5. Осип Ю. Л., Осип М. А.,
  6. О. Ю. Оптимізація співвідношення ω-6 / ω-3 жирних кислот у соняшниковій олії. ScienceRise: Biological Science. 2019. №4 (19). С. 48-52.
  7. Oksana Rakovets, Olga Abramchuk, Ludmila Shvarts, Natalia Kozachuk, Oleksandr Zhuravlov, Alona Zhuravlova, Ludmila Goshko, Tetiana Kachynska, Maria Osyp, Yurii Osyp, Illya Kuznetsov, and Ihor Kotsan.; Electrophysiological Features of Brain Electric Activity in Individuals with Different Social Behavior. Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences. 2019. № 10(3). P. 1-8.
  8. Раковець О. Ю. Роль  гурткової  роботи  в  екологічному  вихованні  молодших школярів. Актуальні питання природничо-математичної освіти. 2020. Випуск 1(15). Суми, 2020. № 1 (15). С. 64-70.
  9. Раковець О., Раковець С. Компетентність педагога як основа його професійної майстерності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. №1 (105). С. 50-59.
  10. Раковець О. Ю. Анатомія людини: практикум / за ред. О. Ю. Раковець. Луцьк: ЗОРЯ-ПЛЮС, 2019. 39 с.
  11. Раковець О. Ю. Анатомія людини з основами спортивної морфології: практикум / за ред. О. Ю. Раковець. Луцьк: ЗОРЯ-ПЛЮС, 2020. 59 с.
  12. Робочий  зошит  для  практичних  занять  з  курсу  “Фізіологія людини”  /  Укладач :  О. Ю. Раковець  2021. 44 с.
  13. Робочий  зошит  для  практичних  занять  з  курсу  «Біохімія м’язової діяльності»  /  Укладач :  О. Ю. Раковець. 2021. 46 с.
  14. Раковець О. Актуальні проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності сучасного педагога. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід: матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 14-15 травня 2021 року). Суми, 2021. 280 с.

 

Ірина КОВАЛЬЧУК

Начальник навчально-методичного відділу Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, доцент кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій, кандидат філософських наук за спеціальністю: 09.00.04 – філософська антропологія, філософія культури, доцент кафедри соціальної роботи та педагогіки.

Електронна адреса: ikovaljchuk@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID ID: http://orcid.org/0000-0003-2165-5367

Освіта: Волинський державний університет імені Лесі Українки, 1995, спеціальність: історія, кваліфікація: спеціаліст, викладач соціальних дисциплін та історії.

Навчальні дисципліни: «Філософія. Логіка», «Основи критичного мислення», «Філософія (філософія, релігієзнавство, логіка, етика і естетика)»,  «Релігієзнавство».

Науково-методична діяльність:

– у виданнях, включених до науковометричних баз:

  1. Borbych N., Starkhova L., Denisenko N., Pustovalov S., Marchuk S., Kovalchuk I. Assessment of the effectiveness of correspondence teacher education. Laplage em Revista (International), vol. 7, n. Extra B, May – Aug. 2021, p. 511-520. ISSN: 2446–6220

https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/962/886

– у фахових вітчизняних виданнях:

  1. Гарбарук А.С., Ковальчук І.Л. Книга «Російсько-українська війна (2014–2017 рр.)» М. Лазаровича – важлива платформа у викладанні суспільних дисциплін у вищій школі. Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. №2 (9). С. 57-62.
  2. Ковальчук І.Л., Боремчук Л.І., Оксенчук Т.В. Права людини в освітньому процесі: ключові положення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Випуск 80. Том 1. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 134–138.
  3. Ковальчук І.Л., Марчук С.С., Чемерис І.В. Формування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкових класів засобами сучасної правової культури. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 2 (49). С. 57–61.
  4. Марчук С.С., Ковальчук І.Л., Чемерис І.В. Г. Сковорода про зміцнення тілесного та духовного здоров’я людини (за матеріалами листів до М. Ковалинського). Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. № 41. С.227–233.
  5. Денисенко Н.Г., Марчук С.С., Борбич Н.В., Ковальчук І.Л., Чемерис І.В. STEAM-середовище в теорії та практиці формування освітнього простору майбутніх учителів фізичної культури. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Випуск 82. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 46–50.

Науково-популярні та/або консультаційні (дорадчі) та/або дискусійні публікації з наукової або професійної тематики:

  1. Ковальчук І. Л. Психологічна готовність майбутніх учителів до формування компетентності брати участь у дискусіях та дебатах. Теорія контрольності та актуальні проблеми сучасної психології: матеріали наукових читань, присвячених 115-й річниці від дня Ярослава Івановича Цурковського – видатного українського вченого-психолога, громадського діяча (20 лютого 2020 року, м. Львів). Львів, 2020. С. 54–
  2. Solukcu Aykut, Ковальчук Ірина. Формування толерантності у здобувачів освіти в процесі викладання курсу «Релігієзнавство». Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20 травня 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 31–
  3. Ковальчук І.Л. Наукові здобутки В.І. Шинкарука та їх значення для розвитку української філософської думки. Українське державотворення: проблеми і сучасність : Зб. наук. праць. Вип. XVІ. / Ред. кол. : Г.В. Бондаренко, О.Й. Дем’янюк [та ін.]. Луцьк : ПП Іванюк В.П., 2020. С. 66–77.
  4. Ковальчук І. Проблемне поле філософської антропології. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірник матеріалів X Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (м. Луцьк, 27 лютого 2021 року). Луцьк: Волиньполіграф, 2021. С. 29–
  5. Ковальчук І.Л. Цифрова компетентність сучасного педагога як вимога часу. Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти: зб. матеріалів ІV Всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 14 квітня 2021 року, Луцький національний технічний університет. Луцьк: Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. С. 127–
  6. Ковальчук І. Л. Упровадження внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти як вимога часу. Актуальні проблеми сучасної освіти та науки в контексті євроінтеграційного поступу: матеріали доп. учасн. VII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 20 трав. 2021 р.) / упоряд.: О. І. Бундак, Т. Й. Жалко, Н. Г. Конон. Луцьк : ЛІРоЛ, 2021. С. 31–35.
  7. Ковальчук І. Л. Антропологічна криза в умовах інформаційного суспільства. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». Луцьк: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. № 2. С. 80–86.
  8. Ковальчук І.Л. «Філософія для дітей» як педагогічна стратегія – вимога часу. Наукові та освітні трансформації в сучасному світі: збірник матеріалів Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 15 липня 2021 року) / Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій, м. Чернігів. Суми: ТОВ НВП «Росток А. В.Т.». 2021. С. 418–421.
  9. Ковальчук І. Філософський аналіз праці С. Кримського «Філософія – авантюра духу чи літургія смислу?»: авторська позиція…. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірник матеріалів XІ Всеукраїнської. науково-практичної Інтернет-конференції (м. Луцьк, 22 грудня 2021 р.) / уклад. Н. Денисенко, С. Марчук. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. C. 30–32.

 Навчально-методичні праці:

  1. Робочий зошит для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Філософія» / упорядник І.Л. Ковальчук. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2014. 52 с.
  2. Робочий зошит для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Основи філософських знань (філософія та релігієзнавство)» / упоряд. О.М. Галан, І.Л. Ковальчук. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2015. 34 с.
  3. Робочий зошит для самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Логіка» / упорядник І.Л. Ковальчук. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2015. 36 с.
  4. Чемерис І. В., Ковальчук І. Л. Типологія сімей. Напрями соціально-педагогічної роботи з різними типами сімей: навчально-методичний посібник. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2019. 78 с. (з них Ковальчук І.Л. – С. 44-52, 58-66.)

Юрій САЧУК

Старший викладач кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій, кандидат фізико-математичних наук за спеціальністю: 01.02.04– механіка деформівного твердого тіла (113 – прикладна математика)

Електронна адреса: yusachuk@lpc.ukr.education sachykyra@gmail.com

Наукові ідентифікатори:

ScopusAuthor ID: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57193508527

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1317-1103

GoogleScholar:https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=XzzViBwAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN-F5u1lb8frRX_9YeszwCzsvBI126ALo_OB9g0TUHqzlOMXkKTR4YaCS_guHuAJrs4FWy41QshuXC8_VJNhJu2YwF0GKDJFRFxsTpzRBx4UmWTf5jUD-ZA3wxDr0o1rtDMBr0vo0p

Освіта: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2012, спеціальність: інформатика, кваліфікація: магістр інформатики, викладач. Національний університет «Львівська політехніка», 2021, спеціальність: кібербезпека, кваліфікація: магістр з кібербезпеки.

Навчальні дисципліни: «Основи музичного редагування», «Педагогічна практика», «Інформаційні технології».

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку наукометричних баз Scopus:

  1. Sachuk Yu. V., Maksymuk O.V., Sobchuk V.V., Salanda I.P., V. A system of indicators and criteria for evaluation of the level of functional stability of information heterogenicnet works. Mathematical modeling and computing. 2020, Vol. 7, No. 2. P. 285-292

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Собчук В.В., Лаптєв О.А., Саланда І.П., Сачук Ю.В. Математична модель структури інформаційної мережі на основі нестаціонарної ієрархічної та стаціонарної гіпермережі. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2019. № 64. С. 124-133.
  2. Сачук Ю.В., Максимук О.В., Саланда І.П. Аналітико-числове обчислення ітераційними методами областей контакту для задачі про зношування пружної півплощини канонічними штампами Математичне та комп’ютерне моделювання. Серіяфізико-математичні науки. 2019. Вип. 20. С. 70-78.
  3. Саланда І.П., Сачук Ю.В. Метод синтезу оптимальних гіпермереж за критерієм максимуму функціональної стійкості. Телекомунікаційні та інформаційні технології. 2019. №. 4(65). С. 4-11.
  4. Головін М. Б., Головіна Н. А., Яцюк С. М., Сачук Ю. В. Захист інформації стеганографічним способом мовою Python засобами графічної бібліотеки Pillow. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2020. Вип. 40. С. 110-115.
  5. Мельничук Ю.Є., Сачук Ю.В., Саланда І.П. Розробка та впровадження у навчальний процес ззсо веб-порталу для вивчення інформатики. Молодь і ринок. 2020. №3-4 (182-183). С. 58-62.
  6. Яцюк С.М., Сачук Ю.В., Глинчук Л.Я., Прус Р.Б., Гришанович Т.І. Дослідження роботи програмного забезпечення для захисту мереж. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2020.-Вип. 41. С. 205-211.

Апробаційні публікації з наукової та професійної тематики:

  1. Фуга Р.В., Сачук Ю.В. Прикладні аспекти інформаційної безпеки ООН. Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень: матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. студентів і аспірантів (Луцьк, 14–15 травня 2019 р.). Луцьк, 2019. С. 421–422.
  2. Малюта Д.А., Сачук Ю.В. Російсько-українська інформаціна війна. Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень: матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. студентів і аспірантів (Луцьк, 14–15 травня 2019 р.). Луцьк, 2019. С. 374–376.
  3. Мілінчук А. А., Сачук Ю.В. Система забезпечення кібербезпеки США. Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень: матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. студентів і аспірантів (Луцьк, 14–15 травня 2019 р.). Луцьк, 2019. С. 381–384.
  4. Савинець Б.К., Сачук Ю.В. Ключові елементи системи забезпечення інформаційної безпеки Естонської Республіки. Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень: матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. студентів і аспірантів (Луцьк, 14–15 травня 2019 р.). Луцьк, 2019. С. 409–411.
  5. Сачук Ю.В., Касянчук О.В. Розробка клієнт-серверної утиліти передачі повідомлень // IІІ Міжнародна науково-практична конференція IT-професіоналів та аналітиків комп’ютерних систем, «ProfITConference» (8 – 10 грудня 2020). – Харків. – 2020. – С. 24
  6. Коришко М.Ю., Сачук Ю.В. Проектування мобільного застосунку для обробки цифрових зображень // IІІ Міжнародна науково-практична конференція IT-професіоналів та аналітиків комп’ютерних систем, «ProfITConference» (8 – 10 грудня 2020). – Харків. – 2020. – С. 27-28
  7. Сащук В.В., Сачук Ю.В. Розробка мультимедійного сайту з використанням WordPress // IІІ Міжнародна науково-практична конференція IT-професіоналів та аналітиків комп’ютерних систем, «ProfITConference» (8 – 10 грудня 2020). – Харків. – 2020. – С. 59-60
  8. Marchuk M., Pakosh V., Sachuk Y. Threatsandvulnerabilitiesofcloudcomputingtechnologiesandmethodsoftheirprotection // VIІIth International  Scientific and Technical Conference «Information protection and information system security», (Lviv, 11–12 november, 202.). Lviv, 2021. С. 99–100

 

Віктор КОРНЕЛЮК

Викладач кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», методист

Електронна адреса: vkornelyuk@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-0966-0876

Освіта: Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2001, спеціальність: математика, кваліфікація: магістр математики.

Навчальні дисципліни: «Математика», «Методика навчання математичної освітньої галузі», «Практикум з методики навчання математичної освітньої галузі».

Науково-методична діяльність:

-у фахових вітчизняних виданнях:

  1. Нарихнюк Н. Ю., Корнелюк В. О., Селюк П. І. Застосування програмних засобів створення динамічних моделей для інноваційної взаємодії при вивчені курсу математики. Педагогічний часопис Волині. 2018. № 4(11). С.116-122.
  2. Лейбик Л. І., Нарихнюк Н. Ю., Корнелюк В. О. Використання елементів STEM-орієнтованого навчання як важлива умова підвищення якості природничо-математичної освіти студентів коледжу. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. № 4. Ч. 1. С. 128-136.

 Науково-популярні та/або консультаційні (дорадчі) та/або дискусійні публікації з наукової або професійної тематики:

  1. Корнелюк В.О. Підготовка до інноваційної діяльності бакалаврів початкової освіти Збірник науково-методичних праць викладачів Луцького педагогічного коледжу (Випуск 10). Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2017. С.78-81.
  2. Корнелюк В.О. Сутність і зміст інноваційної діяльності майбутніх бакалаврів початкової освіти. ХI Міжнародна науково-практичної конференція аспірантів і студентів «Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень» (16-17 травня 2017 року): Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2017. С.529-532
  3. Корнелюк В.О. Оцінювання інноваційної взаємодії у навчальному процесі. Збірник матеріалів ХIІ Міжнародної науково-практичної конференції аспірантів і студентів «Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень» (15-16 травня 2018 року) Луцьк: Вежа-Друк, 2018. С.649-651
  4. Корнелюк В.О. Синергетична складова організації інноваційної взаємодії у навчальному процесі Збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної конференції науковців, аспірантів та студентів «Актуальні проблеми педагогіки і соціальної роботи» (16 травня 2018 року) Луцьк : Східноєвропейський нац. ун-т імені Лесі Українки, 2018. С.77-80
  5. Корнелюк В.О. Готовність майбутніх учителів початкової школи до взаємодії у навчальному процесі. Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Сучасна наука та освіта Волині» (22 листопада 2018 року) Володимир-Волинський: Володимир-Волинський педагогічний коледж імені А. Ю. Кримського, 2018. С. 567-569.
  6. Корнелюк В.О. Інноваційна взаємодія у навчальному процесі закладу загальної середньої освіти. Збірник матеріалів VI Всеукраїнської науково-практичної конференції «Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі» (22 лютого 2019 року) м. Луцьк, Луцький педагогічний коледж, 2019. С.36-38.
  7. Корнелюк В.О. Компетентнісний підхід у моделюванні інноваційної взаємодії навчального процесу закладу вищої освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Моделювання в освітньому процесі» (25-28 лютого 2019 року) м. Луцьк, Луцький педагогічний коледж, 2019. С.53-56.
  8. Корнелюк В.О. Інноваційна взаємодія у навчальному процесі закладу вищої освіти. Збірник матеріалів Х Міжнародної науково-практичної конференції науковців, аспірантів та студентів «Актуальні проблеми педагогіки, соціальної роботи та спеціальної освіти» (13 травня 2019 року) Луцьк : Східноєвропейський нац. ун-т імені Лесі Українки, 2019. С.85-88
  9. Корнелюк В.О. Змішане навчання як основа формування готовності до інноваційної взаємодії у навчальному процесі Збірник матеріалів ХIІІ Міжнародної науково-практичної конференції аспірантів і студентів «Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень» (14-15 травня 2019 року) Луцьк: Вежа-Друк, 2019. С.587-589
  10. Корнелюк В.О. Інноваційна діяльність та взаємодія у навчальному процесі. Збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір» (28-29 травня 2019 року) Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2019. С.107-109.
  11. Корнелюк В.О. Взаємодія суб’єктів освіти у змішаному навчанні. Збірник матеріалів VIII Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі» (4 квітня 2020 р.) Луцьк: Волиньполіграф, 2020. С.294-297.
  12. Корнелюк В.О. Формування поняття дробу у математичній освітній галузі початкової освіти за асинхронної взаємодії. Збірник матеріалів науково-практичної онлайн конференції «Сучасна наука та освіта Волині» (20 листопада 2020 року) Луцьк : ВежаДрук, 2020. С.262-263
  13. Корнелюк В.О. Суб’єкт-суб’єктна інноваційна взаємодія учасників освітнього процесу. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції  «Науково-методичні засади формування освітнього простору закладу післядипломної освіти для підготовки педагогічних працівників до імплементації Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», Миколаїв, МОІППО – Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (27.11.2020). С.31-33. URL: https://cutt.ly/nhmv1xv.
  14. Корнелюк В.О. Моделювання впливу інтерактивних технологій на інтенсифікацію професійної підготовки здобувачів освіти педагогічних закладів вищої освіти. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика: матеріали V Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Луцьк, 11 лист. 2021 року. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 398-401.
  15. Корнелюк В., Кульчицька М. Моделювання діяльності здобувачів початкової освіти для формування математичних компетентностей під час вивчення величини та їх вимірювання. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі: матеріали XІ наук.-практ. інтернет-конф., м. Луцьк, 24 лист. 2021 року. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С.212-218.
  16. Корнелюк В.О. Застосування інтерактивних технологій для інтенсифікації професійної підготовки здобувачів освіти педагогічного напряму. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 06 квітня 2022 року. Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2022. С. 261-264.

Навчально-методичні праці:

  1. Корнелюк В. О. Збірник завдань для контролю навчальних досягнень з математики студентів І-ІІ курсів. Навчально-методичний посібник. Луцьк : ЛПК. 2005. 32с.
  2. Корнелюк В. О. Перша допомога при науково-дослідній роботі студента. Навчально-методичний посібник. Луцьк : ЛПК. 2007. 19с.
  3. Корнелюк В. О. Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни «Математика». Електронний засіб навчального призначення. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2008.
  4. Корнелюк В. О. Математика для майбутніх учителів початкової школи. Курс лекцій. Частина І . Луцьк: ВМА «Терен» 2011. 68 с.
  5. Корнелюк В. О. Математика для майбутніх учителів початкової школи. Курс лекцій. Частина ІІ . Луцьк: ВМА «Терен» 2011. 100 с.
  6. Корнелюк В. О. Лабораторні заняття з методики математики. Електронний засіб навчального призначення. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2013.
  7. Корнелюк В. О. Технологія професійної підготовки студентів педагогічного коледжу: монографія. Луцьк: ПВД «Твердиня», 2013. 204 с.
  8. Корнелюк В. О. Професійна підготовка особистості вчителя: монографія. Луцьк: ПВД «Твердиня», 2013. 228 с.
  9. Корнелюк В. О. Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни «Практикум з розв’язання математичних задач в початковій школі». Електронний засіб навчального призначення. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2016.
  10. Корнелюк В. О. Спостереження та аналіз пробних уроків. Методичний посібник. Луцьк: ВМА «Терен», 2017. 80 с.
  11. Корнелюк В. О. Практикум з методики навчання математичної освітньої галузі у тестах. Навчально-методичний посібник. Луцьк : ВМА «Терен», 2018. 76 с.
  12. Методичні рекомендації щодо виконання та захисту курсових робіт (з методики навчання математичної, природничої галузей, інформатики та програмування з методикою навчання) для студентів/студенток освітнього ступеня бакалавр за галуззю знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 013 Початкова освіта/упорядники Гайдай С., Корнелюк В., Лехіцький Т. Луцьк : ВМА «Терен», 2021. 32 с.
  13. Корнелюк В. О. Основи математичної освітньої галузі початкової школи: навч. посіб. Луцьк: ВМА «Терен», 2021. 132 с.

 

Тарас ЛЕХІЦЬКИЙ

Викладач кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій.

Електронна адреса: lehitsky@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID ID: ORCID 0000-0002-4759-0496

Освіта: Східноєвропейський національний університет ім.Лесі  Українки, 2016р., спеціальність: “Інформатика”, кваліфікація: “Спеціаліст з інформатики, викладач”.  Диплом про перепідготовку  12 ДСК №278675  від 18 січня 2016р. Волинський державний університет ім.Лесі  Українки, 1998, спеціальність: “Математика”, кваліфікація: “Математик, викладач математики”, спеціаліст

Навчальні дисципліни: «Сучасні інформаційні технології навчання», «Сучасні музично-інформаційні технології», «Комп’ютерна графіка», «ІКТ в дошкільній освіті», «Інформаційні технології в освіті».

 Науково-методична діяльність:

 Статті у наукових виданнях, включені до переліку наукових фахових видань України:

  1. Вознюк О.М., Лехіцький Т.В. Формування професійної культури майбутніх фахівців крізь аспекти навчання хмарними технологіями. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій,  № 41, т. 1. С. 92-95.
  2. Констанкевич Л.Г., Радкевич М.В., Лехіцький Т.В. Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи. Нова педагогічна думка. Рівне, 2021. №3, (107). С. 65-70.
  3. Вознюк О.М., Лехіцький Т.В.Інноваційні методики викладання та їх вплив на формування професійної культури майбутніх фахівців. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, № 32, т. 1. С. 66-69.
  4. Клехо О.В., Лехіцький Т.В., Формування фахових компетентностей студентів педагогічного коледжу в умовах професійно-практичної підготовки.Фаховий науковий журнал Луцького НТУ «Комп`ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво». Луцьк : Луцький національний технічний університет,2020. №39, С.16-17.
  5. Лехіцький Т.В.Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників. Нова педагогічна думка. Рівне, 2017. №4. С. 30-32

Науково-популярні та/або консультаційні (дорадчі) та/або дискусійні публікації з наукової або професійної тематики:

  1. Вознюк О.М., Лехіцький Т.В.Особливості організації самостійної роботи студентів з використанням хмарних сервісів. Multidisziplinäre Forschung:  Perspektiven,  Probleme  und Muster  der Sammlung wissenschaftlicher Arbeiten «ΛΌГOΣ» zu den Materialien der I internationalen wissenschaftlich-praktischen Konferenz  (B.  2),  Wien,    April,  2021.  Wien-Vinnytsia:  List Verlag.  in  Ullstein  Buchverlage  GmbH  &  Europäische Wissenschaftsplattform, 2021. С. 36-38
  2. Лехіцький Т., Грицан П.Особливості підготовки навчальних матеріалів для застосунку Google Classroom. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю(присвяченої 30-й річниці Незалежності України), 11 листопада 2021 року / уклад. С. Марчук, І. Ковальчук. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 410–

Навчально-методичні праці:

  1. Методичні рекомендації щодо виконання та захисту курсових робіт (з методики навчання математичної, природничої галузей, інформатики та програмування з методикою навчання) для студентів/студенток освітнього ступеня бакалавр за галуззю знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 013 Початкова освіта/упорядники Гайдай С., Корнелюк В., Лехіцький Т. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2021. 30 с.
  2. Навчально-методичне забезпечення дисципліни «НІТ та ТЗН»: навчально-методичний посібник / [укл. Т.В.Лехіцький, Л.Г.Констанкевич]. Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2017. 161 с.

 

Нінель СИРОТЮК

Викладач кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій.

Електронна адреса:  nsyrotyuk@lpc.ukr.educaton

Освіта: Луцький національний технічний університет, 2009, магістр дизайну.

Навчальні дисципліни: «Художня праця та основи дизайну», «Мистецькі та культурологічні студії», «Основи композиції і проектної графіки», «Проектування освітнього середовища»,«Декоративно-прикладне мистецтво з методикою викладання», «Образотворче мистецтво з методикою викладання», «Методика навчання технологічної галузі».

Апробаційні матеріали з наукової або професійної тематики:

  1. Сиротюк Н.М. Роль батьківства та позитивне виховання: ідеї В. А. Сухомлинського як основа актуальних педагогічних концепцій. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : Матеріали доповідей (тез, статей) учасників ХІ науково-практичної конференції (24 листопада 2021 року). Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, C. 364-369.
  2. Сиротюк Н.М. Розвиток творчого потенціалу вчителя Нової української школи в умовах сучасної педагогічно-мистецької освіти. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірник матеріалів XІ Всеукраїнської. науково-практичної Інтернет-конференції (м. Луцьк, 22 грудня 2021 р.) / уклад. Н. Денисенко, С. Марчук. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 51-54
  3. Сиротюк Н.М., Гайдай С.І. Педагогічний дизайн як розвиток навчальної мотивації студентів дистанційної форми навчання. Академічні студії. Серія: Педагогіка. Видавничий дім «Гельветика» Вип 1. 2022

 

Галина ГОЛЯ

Викладач кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій, методист навчально-методичного відділу.

Електронна адреса: hholya@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори: ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6529-7296

Освіта:

  • Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2013, спеціальність: історія, кваліфікація: магістр історії, викладач.
  • Рівненський державний гуманітарний університет, здобувачка наукового ступеня PhD першого року навчання за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.

 Навчальні дисципліни:  «Історія української державності та культури», «Історія України», «Історія української культури. Історія мистецтв», «Соціологія. Політологія».

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Бортнюк Т., Голя Г. Фінансова грамотність здобувачів освіти: теоретичні аспекти. Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2021. № 3 (39), С. 135–142.
  2. Голя Г. Вітчизняна історіографія проблеми учительських кадрів церковнопарафіяльних шкіл. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2021.  № 4.
  3. Golya G. Examining the Practices and Challenges of Distance Education of PhD Candidates in the Context of COVID-19. Journal of Learning for Development.Vol 9,No 1, 2022, pp. 73-88. (Scopus).

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Громадянська освіта. Навчально-методичний посібник / Упорядники Т. Бортнюк, Г. Голя. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. 94 с.

Апробаційні публікації з наукової/професійної тематики:

  1. Голя Г. Формування активної громадянської позиції молоді в умовах сучасного світу. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі : Матеріали X науково-практичної інтернет-конференції, 26 листопада 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 36–39.
  2. Голя Г. Формування у студентів наукової картини світу під час вивчення інтегрованого курсу «Громадянська освіта». Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції(Дніпро, 12 лютого 2021 р). Дніпро : Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021. С. 128–131.
  3. Голя Г. Громадянська компетентність майбутніх учителів початкових класів – основа розвитку демократичного суспільства. Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень : ІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та науковців: тези доповідей (Дніпро, 25 березня 2021 р.). Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2021. С. 87–91.
  4. Голя Г. Ґендерна рівність в Україні: реалії та перспективи. Ґендерні студії : матеріали доповідей (статей, тез) учасників / учасниць VІІІ міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року); упоряд. Г. І. Єрко, Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 42–46.URL: http://surl.li/uebo.
  5. Бортнюк Т., Голя Г. Екологічна освіта сучасного вчителя як складова освіти для сталого розвитку. Академічні студії. Серія «Педагогіка».Вип. 1. 2021. С. 17–25.
  6. Голя Г., Бугайчук Н., Тарасюк В. Роль куратора академічної групи у формуванні проєктної культури майбутніх педагогів. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Випуск 2. 2021. С. 26–34.
  7. Голя Г. Методичні аспекти формування цінностей академічної доброчесності у майбутніх педагогів. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід : ІV Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених (Суми, 14-15 травня 2021 року). /за ред. О. М. Семеног. Суми : Видавництво СумДПУімені А. Макаренка, 2021. С. 70–74.
  8. Голя Г. УмовиформуваннягромадянськоїкомпетентностіучнівНовоїУкраїнськоїшколи. Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта, виховання та навчання: вітчизняний та міжнародний досвід»/ Відповідальний редактор проф. Т. Ю. Дудка. Київ, 2021. С. 66–70.
  9. Голя Г. Проектний підхід у формуванні громадянської компетентності здобувачів освіти. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника : збірник матеріалів Vусеукраїнської науково-практичної конференції (м. Суми, 29–30 жовтня 2021 року) / за ред. О. М. Семеног. Суми : Видавництво СумДПУім. А. С. Макаренка, 2021. Випуск 5. С. 46–49.
  10. Голя Г. Соціокультурні аспекти підготовки вчителя національної школи: історико-педагогічний контекст. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору : теорія, методологія, практика : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (присвяченої 30-й річниці Незалежності України), 11 листопада 2021. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 381–384. URL: http://surl.li/baeji.
  11. Голя Г. Актуалізація поглядів Михайла Грушевського на дидактику у підготовці сучасних вчителів освітніх галузей. Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць XІ наук.-практ. інтернет-конф.(м. Луцьк, 24 листоп. 2021). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 22–27. URL: http://surl.li/baein.
  12. Голя Г. Актуальність поглядів К. Ушинського на проблему підготовки вчителя народної школи. Актуальні ідеї Василя Сухомлинського та Костянтина Ушинського в сучасному освітньому просторі: збірник матеріалів педагогічних читань(м. Луцьк, 26 лист. 2021 року, КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. С. Марчук, С. Вдович. Луцьк – Львів, 2021. С. 142–145. URL: http://surl.li/baejn.
  13. Голя Г. Вивчення громадянської освіти через структурно-логічні схеми. Актуальні питання методики викладання загальноосвітніх дисциплін в умовах реформування ЗФПО : матер. Всеукраїнської наук.-практ.конф., м. Київ, 2 листопада 2021 року / за заг. ред. Ю. В. Ївженка. Київ, 2021. Ч. 1. С. 61–65.
  14. Голя Галина. Історико-педагогічні аспекти плагіативної діяльності. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 12-13 травня 2022 року) / за ред. О. М. Семеног. Суми : Видавництво СумДПУ імені А. Макаренка, 2022. С. 34-38.
  15. Голя Г. М. Актуальність ідей підготовки вчителя у педагогічній спадщині Г. Сковороди. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка, 18 травня 2022 р.) / [редактор-упорядник: Т.В. Кулікова] Кременчук : Методичний кабінет, 2022. С. 180-184.
  16. Голя Галина. Роль біографічного методу у дослідженні діяльності церковнопарафіяльних шкіл. Матеріали VІІ Всеукраїнського науково-методологічного семінару з історії освіти««Педагогічна біографіка та біографістика в сучасному науково-інформаційному просторі». м. Київ. 20 травня 2022 року.
  17. Голя Галина. Соціально-еконмічні умови підготовки учителів церковнопарафіяльних шкіл Волинської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Матеріали ХV Всеукраїнської науково-практичноїй конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених «Наука, освіта, суспільство очима молодих» м. Рівне. 17 травня 2022 року.
  18. Голя Галина. Церковнопарафіяльні школи в системі освіти Волинсько губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття).Професійний розвиток педагога: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Рівне, 28 квітня 2022 р. Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет, 2022. С. 21-23

 

Контакти

Адреса: пр. Волі, 36, м. Луцьк
Волинська область, 43010

Ректор: (0332) 77-06-59
E-mail: lpk@ua.fm
lpc@lpc.ukr.education

Категорії

  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти

Графік роботи

Понеділок – п’ятниця: 8.00 – 17.00.

КЗВО «Луцький педагогічний коледж»
Волинської обласної ради
Всі права захищені © 2017.

Facebook
YouTube
Instagram
  • Головна
  • Новини
  • Абітурієнту
    • Приймальна комісія
    • Правила прийому
    • Необхідні документи
  • Студенту
  • Медіа
  • Контакти
КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради